Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Social Media Marketing

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Social Media Marketing Michael Butter
Libristo kód: 01677084
Kiadó Grin Publishing, június 2012
Bachelorarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Mar... Teljes leírás
? points 156 b
24 199 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Učebnice zavařování a konzervace Jan Jílek / Kemény kötésű
common.buy 1 090 Ft
Gods of Pegana Dunsany / Puha kötésű
common.buy 6 483 Ft
Italian Through Film: The Classics Antonello Borra / Puha kötésű
common.buy 14 627 Ft
Social Media Marketing Eric Anderson / Kemény kötésű
common.buy 56 124 Ft
Art of life in Facebook & Youtube Francesco Primerano / Puha kötésű
common.buy 4 368 Ft
Katherine Mansfield - The Early Years KIMBER GERRI / Kemény kötésű
common.buy 18 682 Ft
Juniperus Joseph Victor von Scheffel / Puha kötésű
common.buy 8 687 Ft
Cicero Epistulae. Vol II. Part ii Marcus Tullius Cicero / Kemény kötésű
common.buy 23 547 Ft

Bachelorarbeit aus dem Jahr 2011 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Note: 2,2, Universität Osnabrück, Sprache: Deutsch, Abstract: This thesis will show the key factors for successful social media marketing in small andmedium-sized companies. The first pages deal with the transformation of the Internet and thebasics of social media. A definition of Web 2.0 will be given and the popularity of SocialMedia will be analyzed in further detail. Since social media is very diverse, the mostimportant manifestations like social networks or microblogs will be presented shortly.Thereafter follows the main chapter "Social Media Marketing". This chapter discusses theweaknesses of traditional advertising and PR and where social media attaches to bypass thoseweaknesses. It is shown, which goals can be achieved, how this is realized and which successfactors you need for effective Social Media Marketing. The next step explains how a socialmedia strategy is build and what a small and medium-sized companies must respect in this.The biggest changes caused by social media marketing arise in corporate communications. Inthe chapter about communication is described what types of communication are relevant for acompany and how to enter into a dialogue with the users. Another issue is social mediamonitoring. This section shows how market research can be operated with social media.The last item in the main chapter then deals with the risks of social media marketing.Thereafter follows a presentation of the three most popular social media sites: Facebook,YouTube and Twitter. This thesis will close with an independently conducted market researchstudy and a conclusion.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Social Media Marketing
Szerző Michael Butter
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 82
EAN 9783656205524
ISBN 3656205523
Libristo kód 01677084
Súly 118
Méretek 148 x 210 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása