Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Social Media for Government

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Social Media for Government Gohar F. Khan
Libristo kód: 14450199
Kiadó Springer Verlag, Singapore, február 2017
This book provides practical know-how on understanding, implementing, and managing main stream socia... Teljes leírás
? points 331 b
53 510 Ft -2 %
52 060 Ft
Beszállítói készleten Küldés 11-13 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Elements of Risk Management Anca Gabriela Petrescu / Puha kötésű
common.buy 18 710 Ft
Easy Guide to Focused History Taking for OSCEs MCCOLLUM / Kemény kötésű
common.buy 66 337 Ft
Der letzte Fußgänger Wilhelm Thiele / DVD
common.buy 5 602 Ft

This book provides practical know-how on understanding, implementing, and managing main stream social media tools (e.g., blogs and micro-blogs, social network sites, and content communities) from a public sector perspective. Through social media, government organizations can inform citizens, promote their services, seek public views and feedback, and monitor satisfaction with the services they offer so as to improve their quality. Given the exponential growth of social media in contemporary society, it has become an essential tool for communication, content sharing, and collaboration. This growth and these tools also present an unparalleled opportunity to implement a transparent, open, and collaborative government. However, many government organization, particularly those in the developing world, are still somewhat reluctant to leverage social media, as it requires significant policy and governance changes, as well as specific know-how, skills and resources to plan, implement and manage social media tools. As a result, governments around the world ignore or mishandle the opportunities and threats presented by social media. To help policy makers and governments implement a social media driven government, this book provides guidance in developing an effective social media policy and strategy. It also addresses issues such as those related to security and privacy.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása