Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Social Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Social Marketing Ronan Lynskey
Libristo kód: 06843499
Kiadó VDM Verlag, július 2011
The use of Social Marketing based interventions to influence behaviours for the betterment of the in... Teljes leírás
? points 208 b
32 552 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Environmental Services of Agroforestry Systems Yale University / Puha kötésű
common.buy 15 099 Ft
Life and Speeches of Hon. Charles Warren Fairbanks William Henry Smith / Kemény kötésű
common.buy 15 385 Ft
Public Private Partnerships in Construction Duncan Cartlidge / Puha kötésű
common.buy 31 598 Ft
New Capital Markets in Central and Eastern Europe Michael Schröder / Puha kötésű
common.buy 51 953 Ft
5th Infantry Brigade 1914-1918 E R Ed E R / Puha kötésű
common.buy 11 053 Ft

The use of Social Marketing based interventions to influence behaviours for the betterment of the individual and the wider society they are a part of is becoming popular in many countries, Ireland included. However, relatively little is known regarding the practices employed by Irish Social Marketers in the design and implementation of their interventions. This book examines the practices and processes involved in the design and implementation of genuine Social Marketing based interventions in Ireland and tries to determine whether or not they are consistent with international best practice. In- depth interviews were carried out with people involved in the design and implementation of Social Marketing based interventions across four organisations and an expert in Social Marketing based interventions. The findings should shed some light on this dynamic area of Marketing, and should be especially useful to professionals involved in developing Social Marketing based interventions, or anyone else who may wish to utilise marketing principles to influence behaviours.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Social Marketing
Szerző Ronan Lynskey
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 164
EAN 9783639366914
ISBN 3639366913
Libristo kód 06843499
Kiadó VDM Verlag
Súly 249
Méretek 152 x 229 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása