Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Social Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Social Marketing Lefebvre
Libristo kód: 01217409
Kiadó SAGE Publications Ltd, január 2013
The theory and practice of social marketing has steadily been gaining significance following its con... Teljes leírás
? points 2926 b
511 646 Ft -9 %
460 483 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


The theory and practice of social marketing has steadily been gaining significance following its conception over four decades ago, and has since been adopted by an ever expanding group of practitioners, academics, researchers and policymakers in governments around the world. A key feature underlined in this work is how social marketing stands apart from other approaches to health promotion and disease prevention, environmental sustainability, safety and injury prevention and other topics, by searching for population level impacts that can be achieved by: " Using marketing techniques such as audience segmentation " Implementing product and service development " Realigning incentives and removing barriers to behaviour change " Increasing opportunities to practice healthier and more socially beneficial behaviours " Creating communication strategies to promote, encourage and support positive behaviour changes that ultimately benefit society as a whole. Bringing together seminal texts from diverse sources, this six-volume set - framed by a newly written introductory chapter - seeks to organize the field of social marketing, highlight its global scope and contributions, and present its current growth and dynamism. Volume One: Social marketing: Conceptual frameworks and common ground Volume Two: Social marketing in the developed world Volume Three: Social marketing in developing countries - Part One Volume Four: Social marketing in developing countries - Part Two Volume Five: Applications of Social Marketing for Sustainable Behavior and Environmental Protection Volume Six: Social marketing: Deepening and expanding the impact

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Social Marketing
Szerző Lefebvre
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 2408
EAN 9781446253113
ISBN 1446253112
Libristo kód 01217409
Súly 4494
Méretek 252 x 339 x 93
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása