Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Social Marketing

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Social Marketing Lynne Eagle
Libristo kód: 01200814
Kiadó PEARSON Education Limited, december 2012
Social marketing is receiving unprecedented focus and support from government, the private sector an... Teljes leírás
? points 281 b
43 678 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Riding the Waves of Culture Charles Hampden-Turner / Puha kötésű
common.buy 9 788 Ft
Foundational Falsehoods of Creationism Aron Ra / Puha kötésű
common.buy 6 729 Ft
Pif, la grande histoire des gadgets / Kemény kötésű
common.buy 10 549 Ft
Short Course in Teaching Reading Mikulecky Beatrice S. / Puha kötésű
common.buy 29 707 Ft
Social Media Marketing 2021 / Puha kötésű
common.buy 5 705 Ft
Sourcebook for Ancient Mesopotamian Medicine Jo Ann Scurlock / Puha kötésű
common.buy 36 422 Ft
Social Marketing Casebook Jeff French / Puha kötésű
common.buy 16 701 Ft
Principles and Practice of Social Marketing Rob Donovan / Puha kötésű
common.buy 40 664 Ft
Refrigerator Poetry Tony Washington / Puha kötésű
common.buy 6 819 Ft
Mit Kindern im Gespräch, m. 1 CD-ROM Gisela Kammermeyer / Puha kötésű
common.buy 9 589 Ft

Social marketing is receiving unprecedented focus and support from government, the private sector and charities internationally. Social marketing attempts to educate people in the hope that they will make 'informed'(i.e. healthy) choices regarding diet, lifestyle and health related issues. The effective application of social marketing principles can be complex and controversial. Social marketing planning cannot be reduced to a simple set of actions on a checklist; there is no single strategy for success and strategies that have proved successful with one population may not transfer to other populations. This text will explore the complexities involved in researching, planning and implementing effective social marketing programmes, using illustrative cases from both successful and unsuccessful real-world programmes. The authors provide a critical analysis of the origins of social marketing as a concept and of the claims made by its supporters and detractors in order to highlight what social marketing can and cannot achieve. This is followed by a review of strategic issues that must be considered in developing social marketing programmes, including persuasion resistance, message relevance and message framing. Key themes included in the text are the impact of cultural factors on health-related behaviours, ethical issues and attitudes as a key factor underlying health-related behaviours. The authors introduce concepts, theories and strategies that will aid the development, testing and implementation of social marketing interventions. The book is suitable for both undergraduate and postgraduate students of business and marketing and those studying modules in social marketing.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Social Marketing
Szerző Lynne Eagle
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 368
EAN 9780273727224
ISBN 0273727222
Libristo kód 01200814
Súly 710
Méretek 188 x 246 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása