Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Social Entrepreneurship

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Social Entrepreneurship Barbara Inmann
Libristo kód: 06827851
Kiadó VDM Verlag, szeptember 2009
In den letzen Jahren wurde soziales Unternehmertum immer mehr zu einer globalen Bewegung, die Untern... Teljes leírás
? points 138 b
22 123 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Métodos para cosechar y cuidar el agua en zonas áridas Eva Lourdes Vega Granillo / Puha kötésű
common.buy 15 011 Ft
Keith Jarrett's Transformation of Standard Tunes Dariusz Terefenko / Puha kötésű
common.buy 31 917 Ft
Theory of Nationalisation Konstantin Katzarov / Puha kötésű
common.buy 43 854 Ft
Art of Rhetoric in Alexandria Robert W. Smith / Puha kötésű
common.buy 48 890 Ft
Comparative analysis of various cmos based VCO Neeraj Gupta / Puha kötésű
common.buy 18 791 Ft
Scriptwriting for the Screen Charlie Moritz / Kemény kötésű
common.buy 76 482 Ft
What Are You Waiting For? Shelley Brunskill-Matson / Puha kötésű
common.buy 5 438 Ft
Evangelization as Liberation Thomas J. Keezhangatt / Puha kötésű
common.buy 35 296 Ft
Essays in Macroeconomics of an Open Economy Franz Gehrels / Puha kötésű
common.buy 24 806 Ft

In den letzen Jahren wurde soziales Unternehmertum immer mehr zu einer globalen Bewegung, die Unternehmertum, betriebswirtschaftliche Expertise, Wohltätigkeit und soziale Ziele verbindet. Der Begriff Social Entrepreneurship hat vor allem in den Vereinigten Staaten und Großbritannien an Bedeutung gewonnen. Die Entwicklung dieses Sektors in Deutschland steht noch am Anfang. Die meisten sozialen Unternehmen befinden sich im Stadium der Unternehmensgründung oder frühen Entwicklungsphase. Daher stellen sich die Fragen: Was bei der Gründung eines sozialen Unternehmens berücksichtigt werden muss? Wie sie sich von der Gründung rein profit-orientierter Unternehmen unterscheidet? Welche Ansätze eine nachhaltige Entwicklung dieser Unternehmen unterstützen? Die Autorin Barbara Inmann beleuchtet einführend das Konzept Social Entrepreneurship und den Gründungsprozess. Darauf aufbauend analysiert sie die hinderlichen und erfolgsversprechenden Faktoren der Gründung und leitet daraus Handlungsvorschläge zur Erleichterung des Gründungsprozesses ab. Das Buch richtet sich an all jene die sich mit Social Entrepreneurship beschäftigen, im speziellen Gründer in diesem Bereich.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Social Entrepreneurship
Szerző Barbara Inmann
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 104
EAN 9783639198003
ISBN 363919800X
Libristo kód 06827851
Kiadó VDM Verlag
Súly 163
Méretek 152 x 229 x 6
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása