Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Social Compliance Accounting

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Social Compliance Accounting Muhammad Azizul Islam
Libristo kód: 05147771
Kiadó Springer International Publishing AG, november 2014
This book covers key discussions involving major US and European multinational companies (MNCs) that... Teljes leírás
? points 137 b
22 031 Ft -2 %
21 437 Ft
Beszállítói készleten Küldés 11-13 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Dlouhá válka Terry Pratchett / Kemény kötésű
common.buy 4 907 Ft
What Time is It? Bobbie Kalman / Puha kötésű
common.buy 3 951 Ft
Structure Reports for 1970, 2 W.B. Pearson / Puha kötésű
common.buy 51 766 Ft

This book covers key discussions involving major US and European multinational companies (MNCs) that source products from suppliers in developing countries. Due to the transfer of production from developed to developing nations, there is an urgent need to establish social compliance as a new form of Corporate Social Responsibility (CSR) and a means by which MNCs can meet expected social standards. The cases described are internationally relevant and can be seen to reflect or represent the behavior of many MNCs and their suppliers in developing nations. The discussion offers essential insights into how different levels of social compliance risk and pressure (including broader stakeholder concerns) move managers to adopt or embrace particular social compliance accounting, reporting and auditing strategies. The book will help readers to understand the major concerns, challenges and dilemmas faced by management in the supply chains of MNCs, and proposes measures that can be taken to resolve those dilemmas. Most importantly, it develops a systematic method of assessing the social compliance performance of suppliers to MNCs. This includes highly detailed accounts of the social compliance performance of suppliers within the clothing industry (in a developing nation) that supply goods to the extensive US and European markets. The book offers a valuable guide, not only for corporate managers but also for practitioners, researchers, academics, and undergraduate and postgraduate business students.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása