Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Social Business Plattformen in global verteilten Produktentwicklungsvorhaben - Eine Multi-Ebenen-Analyse des Beitrags von Social Business Plattformen

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Social Business Plattformen in global verteilten Produktentwicklungsvorhaben - Eine Multi-Ebenen-Analyse des Beitrags von Social Business Plattformen Marc Flad
Libristo kód: 15870415
Kiadó Karlsruher Institut für Technologie, február 2017
Diese Arbeit untersucht den Beitrag von Social Software zur Verringerung kommunikationsbedingter Inn... Teljes leírás
? points 107 b
19 128 Ft -9 %
17 277 Ft
Beszállítói készleten Küldés 5-7 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Something Else The Cranberries / Audio CD
common.buy 5 582 Ft
Getting Started with Kubernetes - Jonathan Baier / Puha kötésű
common.buy 20 526 Ft
T JEFFERSON PARKER COLL - C 2M T. Jefferson Parker / Digital
common.buy 7 225 Ft
Frankfurter Lokalstucke auf dem Theater der freien Stadt Hassel Samuel Friedrih Hassel / Puha kötésű
common.buy 11 762 Ft
Rhode Island Clam Shacks Christopher Scott Martin / Puha kötésű
common.buy 8 718 Ft
Attention Dynamics ADE MCCORMACK / Puha kötésű
common.buy 5 278 Ft

Diese Arbeit untersucht den Beitrag von Social Software zur Verringerung kommunikationsbedingter Innovationsbarrieren. Gegenstand waren Entwicklungsprojekte eines multinationalen Unternehmens. Eine Soziale Netzwerkanalyse und eine fragebogenbasierte Studie zeigten, dass die Anwendung der Software zu keiner signifikanten Verringerung von Innovationsbarrieren führt. Als Ursache konnte empirisch eine unzureichende funktionale Passung und Diffusion der Software identifiziert werden. This study assesses the contribution of social software to reduce communication-based innovation barriers. Subject of the examination were global product development projects of a multinational company. By performing a social network analysis and a survey-based inquiry no evidence was found social software could reduce innovation barriers. An empirical investigation exposed a lack of functional fit and diffusion of the social software.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Social Business Plattformen in global verteilten Produktentwicklungsvorhaben - Eine Multi-Ebenen-Analyse des Beitrags von Social Business Plattformen
Szerző Marc Flad
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 342
EAN 9783731504856
ISBN 3731504855
Libristo kód 15870415
Súly 495
Méretek 148 x 210 x 21
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása