Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Simulated Test Marketing Marianne McGarry Wolf
Libristo kód: 04901814
Kiadó Lexington Books, december 2002
Innovation remains an arduous and painful process for many companies, doing untold damage to brands,... Teljes leírás
? points 200 b
31 542 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Gravity's Engines Caleb A. Scharf / Puha kötésű
common.buy 7 884 Ft
Violence in the Home Karel Kurst-Swanger / Puha kötésű
common.buy 27 400 Ft
Beauty and the Bible Richard Bautch / Puha kötésű
common.buy 11 849 Ft
Geometric Complex Analysis J. Noguchi / Kemény kötésű
common.buy 124 725 Ft
Defoe Companion J. R. Hammond / Kemény kötésű
common.buy 26 453 Ft
With My Profound Reverence for the Victims Samuel Dorsky Museum of Art / Puha kötésű
common.buy 6 328 Ft
Women in Administration L.Nan Restine / Puha kötésű
common.buy 11 113 Ft
Nagai Kafu's Occidentalism Rachael Hutchinson / Kemény kötésű
common.buy 47 310 Ft
Professionalism in Psychiatry Gabbard / Puha kötésű
common.buy 29 763 Ft

Innovation remains an arduous and painful process for many companies, doing untold damage to brands, profitability, and careers. Some have used line extensions to mitigate risk, but all too often they have ended up extending the core brand into oblivion. Others have used test markets to help gauge opinion before a national rollout, only to have competitors snatch ideas and undermine results. Given the problems with conventional approaches, it's not surprising that 90% of new products and services fail. Market New Products Successfully is the definitive guidebook for using simulated test marketing (STM), a technology that can help companies dramatically improve the odds of introducing a successful new product or service. The book examines why STM is important, what the differences are between the major systems, how to do a simulation, and what insights it offers a marketing plan. It is the ultimate guidebook for any smart marketer looking to improve the financial outcome of the innovation process.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Simulated Test Marketing
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2002
Oldalszám 320
EAN 9780739104255
ISBN 073910425X
Libristo kód 04901814
Súly 481
Méretek 151 x 230 x 25
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása