Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Service Quality in Indian Hospitals

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Service Quality in Indian Hospitals Sanjay Mohapatra
Libristo kód: 18051650
Kiadó Springer International Publishing AG, október 2017
This book offers an elaborate and empirical look at service quality of hospitals in the emerging mar... Teljes leírás
? points 168 b
26 596 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Fullness of God Frithjof Schuon / Puha kötésű
common.buy 7 800 Ft
One Hour Photo, 1 Blu-ray Jeffrey Ford / Blu-ray
common.buy 4 270 Ft
Essential Augustine Augustine / Puha kötésű
common.buy 8 023 Ft
Messiah EDWARD STRANGWAYES / Puha kötésű
common.buy 12 434 Ft
Among the Tribes in South-West China Samuel R Clarke / Kemény kötésű
common.buy 17 530 Ft

This book offers an elaborate and empirical look at service quality of hospitals in the emerging market of India. The poor quality of service is a major issue in a large number of hospitals (particularly in government hospitals), which forces patients to opt for private hospitals that are generally much more expensive than government hospitals. This book provides a comprehensive understanding of service quality antecedents in Indian hospitals. It focuses on patient satisfaction and includes valuable insights and implications for hospital management and government. The book is theoretically grounded in SERVQUAL literature and uses appropriate and sophisticated techniques and tools to analyse data. It highlights causal model development with Structural Equation Modelling (SEM) and introduces a classification model, developed using Artificial Neural Networks (ANNs), in order to benchmark specialty cardiac care. The book also deals with Support Vector Machines (SVMs) and compares the error rates between SVM and ANN to find the best classification technique among the two. Overall, this book is a timely and relevant work that contributes to the theory, practice and policy of service quality in hospitals.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Service Quality in Indian Hospitals
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 106
EAN 9783319678870
ISBN 3319678876
Libristo kód 18051650
Súly 387
Méretek 155 x 235 x 11
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása