Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Service Quality and Student Satisfaction in B-Schools

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Service Quality and Student Satisfaction in B-Schools Mohammad Razi-ur-Rahim
Libristo kód: 07063777
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, november 2010
The quantitative expansion without adequate preparation and even the basic infrastructure has advers... Teljes leírás
? points 175 b
31 194 Ft -9 %
28 168 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 4 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Getting Results the Agile Way J D Meier / Puha kötésű
common.buy 5 907 Ft
Dissertation on Endemial Diseases Friedrich Hoffmann / Puha kötésű
common.buy 10 938 Ft
Cloak Of Memories Sadie Imel Hall / Puha kötésű
common.buy 3 667 Ft
Never Say Never Lavonda M Gollner / Puha kötésű
common.buy 9 429 Ft
Co-Advertising - Das Management der Partnerschaften Andreas Wiese / Puha kötésű
common.buy 22 200 Ft
Strategy of Rhetoric William H. Riker / Kemény kötésű
common.buy 35 182 Ft
Author's Daughter. [A Novel.] Catherine Helen Spence / Puha kötésű
common.buy 10 634 Ft
Wilson's Dublin Directory, for the Year 1780. ... William Wilson / Puha kötésű
common.buy 9 444 Ft
Memoir of the REV. Walter Balfour Thomas Whittemore / Puha kötésű
common.buy 8 718 Ft

The quantitative expansion without adequate preparation and even the basic infrastructure has adversely affected the quality of management education. Hence there is an urgent need for developing a monitoring system for management education. To control the quality degradation in management education there should be a regular feedback from those who received management education as well as by the users of the product. a continuous dialogue with the users in public and private undertakings as well as in the academic field would serve a dual purpose of having a rapport with the users. Higher management education institutes need to take into account the importance of service quality dimensions such as reliability, responsiveness, assurance, empathy and tangibility. Customer service initiatives are, thus closely related to quality improvement initiatives. The strategy to consistently deliver superior service quality is a key for institutes to position themselves more effectively in this very competitive industry. The B-schools should assess service quality regularly as service quality perception of students are always changing.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Service Quality and Student Satisfaction in B-Schools
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 312
EAN 9783846547274
Libristo kód 07063777
Súly 481
Méretek 151 x 221 x 22
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása