Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Service quality and customer satisfaction

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Service quality and customer satisfaction Tarisai Fritz Rukuni
Libristo kód: 02984793
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, április 2016
In recent years, major cities in South Africa (i.e., Cape Town, Durban, Johannesburg, and Pretoria)... Teljes leírás
? points 131 b
22 483 Ft -9 %
20 307 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Natural Law Alberto M. Piedra / Puha kötésű
common.buy 28 603 Ft
Mehr Goettlichkeit (er)leben Anna Ballner / Puha kötésű
common.buy 9 465 Ft
Introduction to Marine Science P.S. Meadows / Puha kötésű
common.buy 26 116 Ft
Exposing Lifestyle Television / Kemény kötésű
common.buy 80 358 Ft
The Caspian Sea Environment Aleksey N. Kosarev / Kemény kötésű
common.buy 102 207 Ft
Labour's Renewal? Gerald R. Taylor / Puha kötésű
common.buy 28 434 Ft
Jolly Phonics Readers, Nonfiction, Level 2 Sara Wernham / Puha kötésű
common.buy 6 570 Ft

In recent years, major cities in South Africa (i.e., Cape Town, Durban, Johannesburg, and Pretoria) have experienced a mushrooming of private Technical and Vocational Education Training (TVET / FET) colleges. Clearly, the increasing number of private institutions has resulted in growing competition in the sector. Escalating competitive pressure, therefore, means that there is need for these institutions to find new ways of achieving competitive advantage. Marketing specialists agree that an effective strategy for a business to maintain competitive advantage in a highly competitive market depends on two factors. Firstly, the business needs to develop an understanding of customers' opinions on service quality, and secondly, applying such knowledge to create efficient services delivery systems for maximising consumer satisfaction. It is against this background that the purpose of this study was twofold: (a) assessing FET / TVET students' perceptions of service quality, and (b) investigating how the Servqual attributes influence satisfaction. Contributions and implications of this study are also given to assist private education institutions management to improve their services.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Service quality and customer satisfaction
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 120
EAN 9783659861178
Libristo kód 02984793
Súly 197
Méretek 150 x 220 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása