Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Nyelv NémetNémet
Könyv Kemény kötésű
Könyv Service Management Hans Corsten
Libristo kód: 02276262
Kiadó UVK, november 2013
Obwohl sich Produktions- und Absatzprozesse bei Dienstleistungen zumindest partiell überlagern, gibt... Teljes leírás
? points 105 b
16 339 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Deuteronomium 12,1 - 23,15 Eckart Otto / Kemény kötésű
common.buy 49 562 Ft
Production of Hospice Space Sarah Mcgann / Kemény kötésű
common.buy 82 790 Ft
Musikalische Grüáe Aus Kärnten Various / Audio CD
common.buy 4 522 Ft
Mikroökonomik Austan Goolsbee / Kemény kötésű
common.buy 13 535 Ft
Million Dollar Deception R. M. Johnson / Puha kötésű
common.buy 7 810 Ft
Terrifying Transformations Bram Stoker / Puha kötésű
common.buy 11 209 Ft
"Im Garten der Zeit wächst die Blume des Trostes" Fabian Brand / Kemény kötésű
common.buy 7 112 Ft
America in the Modern World Palgrave Macmillan Ltd / Kemény kötésű
common.buy 78 892 Ft

Obwohl sich Produktions- und Absatzprozesse bei Dienstleistungen zumindest partiell überlagern, gibt es nur wenige Versuche, die relevanten Erkenntnisse der beiden Forschungsstränge zu integrieren. Eine Bestandsaufnahme aktueller Forschungsarbeiten mit Ansatzpunkten zur integrativen Betrachtung, eine wechselseitige konstruktive kritische Reflexion der Forschungsergebnisse aus beiden Bereichen, aber auch eine Zusammenführung der unterschiedlichen Forschungsaktivitäten können dazu beitragen, verstärkt innovative Ansätze mit integrativem Anspruch zu generieren.§Inhaltliche Themen des Buches sind demnach Kapazitätsmanagement, Revenue Management, Service Blueprinting, Modularisierung, Produktivitätsmanagement, Leistungsbündelgestaltung, Warteschlangenmanagement, Preismanagement, Kundenzufriedenheit bzw. -bindung, Qualitätsmanagement und -messung sowie Performance Measurement

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Service Management
Nyelv Német
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 186
EAN 9783867644877
ISBN 386764487X
Libristo kód 02276262
Kiadó UVK
Súly 510
Méretek 163 x 234 x 21
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása