Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Serious Games and Edutainment Applications

Könyv Serious Games and Edutainment Applications Minhua Ma
Libristo kód: 15496734
Kiadó Springer International Publishing AG, március 2017
With the continued application of gaming for training and education, which has seen exponential grow... Teljes leírás
? points 625 b
100 281 Ft -2 %
97 580 Ft
Beszállítói készleten Küldés 7-9 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Benjamin Britten Norbert Abels / Kemény kötésű
common.buy 11 558 Ft
Transactions on Edutainment V Zhigeng Pan / Puha kötésű
common.buy 26 251 Ft
Seide Henri Silbermann / Puha kötésű
common.buy 21 492 Ft
Keep calm, Lady! Sara-Maria Lukas / Puha kötésű
common.buy 4 999 Ft
Schweres Blut Juhani Aho / Puha kötésű
common.buy 8 294 Ft
Prince and the Pee Greg Gormley / Puha kötésű
common.buy 3 265 Ft
Babuschen - ein beliebtes Souvenir (Puzzle) Michaela Schiffer / Játék
common.buy 11 993 Ft
GREEN BOY PB Cooper / Puha kötésű
common.buy 3 280 Ft
Redivivus Nikolaus Klein / Puha kötésű
common.buy 7 824 Ft
La química Stephenie Meyer / Puha kötésű
common.buy 8 544 Ft

With the continued application of gaming for training and education, which has seen exponential growth over the past two decades, this book offers an insightful introduction to the current developments and applications of game technologies within educational settings, with cutting-edge academic research and industry insights, providing a greater understanding into current and future developments and advances within this field. Following on from the success of the first volume in 2011, researchers from around the world presents up-to-date research on a broad range of new and emerging topics such as serious games and emotion, games for music education and games for medical training, to gamification, bespoke serious games, and adaptation of commercial off-the shelf games for education and narrative design, giving readers a thorough understanding of the advances and current issues facing developers and designers regarding games for training and education. This second volume of Serious Games and Edutainment Applications offers further insights for researchers, designers and educators who are interested in using serious games for training and educational purposes, and gives game developers with detailed information on current topics and developments within this growing area.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása