Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft GLS pont 1 390 Ft FoxPost 1 190 Ft Packeta 1 190 Ft

Ingyenes szállítás 19 990 Ft feletti rendelés esetén Packetával.

Selling Youth

How Market Research at the J. Walter Thompson Company framed what it meant to be a child (and an adult) in 20th Century America

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Selling Youth Stephen Gennaro
Libristo kód: 06830878
Kiadó VDM Verlag, május 2010
The marketing discourse of perpetual adolescence, describes the ways in which the advertising indust... Teljes leírás
? points 196 b
31 751 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás hamarosan
The Art of Arcane Elisabeth Vincentelli / Kemény kötésű
common.buy 20 288 Ft
toplistás
Macbeth William Shakespeare / Puha kötésű
common.buy 1 831 Ft
Fault In Our Stars John Green / Kemény kötésű
common.buy 7 136 Ft
Healing with the Herbs of Life Lesley Tierra / Puha kötésű
common.buy 9 289 Ft
Cruel Delight James Steintrager / Puha kötésű
common.buy 10 636 Ft
Harry's Cosmeticology: Volume 3 Meyer R. Rosen / Kemény kötésű
common.buy 199 238 Ft
hamarosan
Spanish Prisoner Yannis Tzioumakis / Kemény kötésű
common.buy 47 949 Ft
Code of Federal Regulations Title 50, Wildlife and Fisheries, Parts 18-199, 2015 National Archives and Records Administra / Puha kötésű
common.buy 26 153 Ft
Advances in Psychology Research / Kemény kötésű
common.buy 106 326 Ft
Lost Russia William C. Brumfield / Kemény kötésű
common.buy 44 106 Ft
Sunbelt Rising Michelle Nickerson / Puha kötésű
common.buy 16 425 Ft

The marketing discourse of perpetual adolescence, describes the ways in which the advertising industry trains all people, young and old, to be consumers of youth in a marketplace that privileges adolescence over adulthood; with ultimate goal of achieving access to an adult wallet that is controlled by a consumer with child-like sensibilities. The discourse of perpetual adolescence has always been present in advertising but came to prominence after WWII when drastic changes in population and the emergence of a new middle class were influential factors in shifting ideologies surrounding what it meant to be a child, a teenager, and an adult. One of the largest advertising agencies of the twentieth century J. Walter Thompson, and their practices in consumer research with Behaviorist John B. Watson, the Consumer Panel, and the Personality Profile Project, suggest that in the Post War period advertisers aimed to further expand the youth market into the more profitable age category of 25-44 year olds by selling youthfulness to adults. The result was the creation of a youth market based not on age but on feelings and lifestyle.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Selling Youth
Szerző Stephen Gennaro
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 268
EAN 9783639231366
ISBN 3639231368
Libristo kód 06830878
Kiadó VDM Verlag
Súly 395
Méretek 152 x 229 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása