Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Selling Youth

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Selling Youth Stephen Gennaro
Libristo kód: 06830878
Kiadó VDM Verlag, május 2010
The marketing discourse of perpetual adolescence, describes the ways in which the advertising indust... Teljes leírás
? points 240 b
37 712 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Bit Lost Chris Haughton / Puha kötésű
common.buy 3 735 Ft
Fault In Our Stars John Green / Kemény kötésű
common.buy 7 243 Ft
Mein Kampf - The 1939 Illustrated Edition Adolf Hitler / Kemény kötésű
common.buy 13 518 Ft
Cruel Delight James Steintrager / Puha kötésű
common.buy 10 948 Ft
Harry's Cosmeticology: Volume 3 Meyer R. Rosen / Kemény kötésű
common.buy 207 074 Ft
hamarosan
Spanish Prisoner Yannis Tzioumakis / Kemény kötésű
common.buy 44 378 Ft
Night of Thunder Stephen Hunter / Puha kötésű
common.buy 3 589 Ft
Healing with the Herbs of Life Lesley Tierra / Puha kötésű
common.buy 9 111 Ft
US Credit and Payments, 1800-1935, Part I Vol 2 Ronnie J. Phillips / Kemény kötésű
common.buy 69 250 Ft
Sunbelt Rising Michelle Nickerson / Puha kötésű
common.buy 17 187 Ft
Merely Being There Is Not Enough Heike Mlakar / Puha kötésű
common.buy 10 536 Ft
Advances in Psychology Research / Kemény kötésű
common.buy 90 182 Ft

The marketing discourse of perpetual adolescence, describes the ways in which the advertising industry trains all people, young and old, to be consumers of youth in a marketplace that privileges adolescence over adulthood; with ultimate goal of achieving access to an adult wallet that is controlled by a consumer with child-like sensibilities. The discourse of perpetual adolescence has always been present in advertising but came to prominence after WWII when drastic changes in population and the emergence of a new middle class were influential factors in shifting ideologies surrounding what it meant to be a child, a teenager, and an adult. One of the largest advertising agencies of the twentieth century J. Walter Thompson, and their practices in consumer research with Behaviorist John B. Watson, the Consumer Panel, and the Personality Profile Project, suggest that in the Post War period advertisers aimed to further expand the youth market into the more profitable age category of 25-44 year olds by selling youthfulness to adults. The result was the creation of a youth market based not on age but on feelings and lifestyle.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Selling Youth
Szerző Stephen Gennaro
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 268
EAN 9783639231366
ISBN 3639231368
Libristo kód 06830878
Kiadó VDM Verlag
Súly 395
Méretek 152 x 229 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása