Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Selling the Air

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Selling the Air Thomas Streeter
Libristo kód: 04549789
Kiadó The University of Chicago Press, június 1996
In this study of the laws and policies associated with commercial radio and television, the author r... Teljes leírás
? points 119 b
18 710 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Mysterium Fidei Daniel Martin Diaz / Puha kötésű
common.buy 14 131 Ft
Railway Rolling Stock (Railtex) PEP (Professional Engineering Publishers) / Kemény kötésű
common.buy 142 554 Ft
Success in Law Studies Elimma C. Ezeani / Puha kötésű
common.buy 6 927 Ft
Riemann Approach to Integration Washek F. Pfeffer / Kemény kötésű
common.buy 64 463 Ft
Lives of David Brainerd John A. Grigg / Kemény kötésű
common.buy 52 504 Ft
The Theory of Algebraic Number Fields David Hilbert / Kemény kötésű
common.buy 66 161 Ft
Groups of Finite Morley Rank Alexandre Borovik / Kemény kötésű
common.buy 109 410 Ft
Comparatively Speaking Jay G. Blumler / Puha kötésű
common.buy 61 960 Ft
Kasidah of Haji Abdu El-Yezdi Richard Francis / Puha kötésű
common.buy 9 587 Ft
Journal of Turkish Literature Talat S. Halman / Puha kötésű
common.buy 12 448 Ft
Guide to Interest Groups and Lobbying in the United States Burdett Loomis / Kemény kötésű
common.buy 89 315 Ft
Piano Music of Africa and the African Diaspora Volume 3 William H. Chapman Nyaho / Kotta
common.buy 8 892 Ft

In this study of the laws and policies associated with commercial radio and television, the author reverses the usual take on broadcasting and markets by showing that government regulation creates rather than intervenes in the market. Analyzing the processes by which commercial media are organized, Streeter asks how it is possible to take the practice of broadcasting - the reproduction of disembodied sounds and pictures for dissemination to vast unseen audiences - and constitute it as something that can be bought, owned and sold. With a command of broadcast history, as well as critical and cultural studies of the media, Streeter shows that liberal marketplace principles - ideas of individuality, property, public interest and markets - have come into contradiction with themselves. Commercial broadcasting is dependent on government privileges, and Streeter provides a critique of the political choices of corporate liberalism that shape the landscape of cultural property and electronic intangibles.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása