Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Selling Modernity Pamela E. Swett
Libristo kód: 04938583
Kiadó Duke University Press, augusztus 2007
The sheer intensity and violence of Germany's twentieth-century transformations - through the end of... Teljes leírás
? points 311 b
54 132 Ft -9 %
48 720 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Fundamental Phenomena in the Materials Sciences L. J. Bonis / Puha kötésű
common.buy 26 358 Ft
Agentin mit Herz. Staffel.3, 5 DVDs Erwin Dumbrille / DVD
common.buy 7 133 Ft
What's Class Got to Do with It? / Puha kötésű
common.buy 14 286 Ft
Spoken Natural Language Dialog Systems Ronnie W. Smith / Kemény kötésű
common.buy 54 854 Ft
Musikgeschichte(n) / binding.
common.buy 13 724 Ft
Elements Kr (36) to Ba (56) K. H. Wedepohl / Puha kötésű
common.buy 51 953 Ft
Northern Kids Linda Goyette / Puha kötésű
common.buy 6 460 Ft
Types for Proofs and Programs Stefano Berardi / Puha kötésű
common.buy 26 358 Ft

The sheer intensity and violence of Germany's twentieth-century transformations - through the end of an empire, two world wars, two democracies, and two dictatorships - provides a unique opportunity to assess the power and endurance of commercial imagery in the most extreme circumstances. "Selling Modernity" places advertising and advertisements in this tumultuous historical setting, exploring such themes as the relationship between advertising and propaganda in Nazi Germany, the influence of the United States on German advertising, the use of advertising to promote mass consumption in West Germany, and the ideological uses and eventual prohibition of advertising in East Germany. While the essays are informed by the burgeoning literature on consumer society, "Selling Modernity" focuses on the actors who had the greatest stake in successful merchandising: company managers, advertising executives, copywriters, graphic artists, market researchers, and salespeople, all of whom helped shaped the depiction of a company's products, reputation, and visions of modern life. The contributors consider topics ranging from critiques of capitalism triggered by the growth of advertising in the 1890s to the racial politics of Coca-Cola's marketing strategies during the Nazi era, and from the post-1945 career of an erotica entrepreneur to a federal anti-drug campaign in West Germany. Whether examining the growing fascination with racialized discourse reflected in early-twentieth-century professional advertising journals or the post-war efforts of Lufthansa to lure holiday and business travellers back to the country, the contributors reveal advertising's central role in debates about culture, business, politics, and society in twentieth-century Germany.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Selling Modernity
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 384
EAN 9780822340478
ISBN 082234047X
Libristo kód 04938583
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása