Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

SAGE Handbook of Marketing Theory

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv SAGE Handbook of Marketing Theory Pauline Maclaran
Libristo kód: 04287163
Kiadó SAGE Publications Ltd, december 2009
Bringing together the latest debates concerning the development of marketing theory, featuring origi... Teljes leírás
? points 377 b
65 927 Ft -9 %
59 335 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Operations Management David Barnes / Puha kötésű
common.buy 39 048 Ft
Texte, Themen und Strukturen - Nordrhein-Westfalen Margret Fingerhut / Kemény kötésű
common.buy 12 907 Ft
Leaving A Godly Legacy Charles Stanley / Puha kötésű
common.buy 5 965 Ft
Origins of the Cultural Revolution Roderick MacFarquhar / Puha kötésű
common.buy 30 942 Ft
Short History of Rome E. E. Bryant / Puha kötésű
common.buy 20 458 Ft
Mia's Magic Uncle Lindsay MacLeod / Puha kötésű
common.buy 2 846 Ft
Multiple Classifier Systems Carlo Sansone / Puha kötésű
common.buy 26 453 Ft
Regionalism, Globalisation and International Order Jens-Uwe Wunderlich / Kemény kötésű
common.buy 81 446 Ft

Bringing together the latest debates concerning the development of marketing theory, featuring original contributions from a selection of leading international authors, this collection aims to give greater conceptual cohesion to the field, by drawing together the many disparate perspectives and presenting them in one volume. The contributors are all leading international scholars, chosen to represent the intellectual diversity within marketing theory. Divided into six parts, the handbook covers the historical development of marketing theory; its philosophical underpinnings; major theoretical debates; the impact of theory on representations of the consumer; and, the impact of theory on representations of the marketing organisation and contemporary issues in marketing theory.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés SAGE Handbook of Marketing Theory
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 544
EAN 9781847875051
ISBN 184787505X
Libristo kód 04287163
Súly 1126
Méretek 252 x 179 x 34
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása