Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

SAGE Handbook of Advertising

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv SAGE Handbook of Advertising
Libristo kód: 04785243
Kiadó SAGE Publications Inc, október 2007
'In this era of 'snackable' content which satisfies only in the moment, it's great to have a compreh... Teljes leírás
? points 377 b
65 927 Ft -9 %
59 335 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Láska v moll Milena Holcová / Puha kötésű
common.buy 2 408 Ft
Intimacy Osho Rajneesh / Puha kötésű
common.buy 6 060 Ft
Animal Studies Waldau / Puha kötésű
common.buy 24 912 Ft
Gender and the Media Rosalind Gill / Puha kötésű
common.buy 15 516 Ft

'In this era of 'snackable' content which satisfies only in the moment, it's great to have a comprehensive Advertising Handbook which one can consult repeatedly. The references are comprehensive and the Handbook opens up many key areas for practitioners' - Hamish Pringle, Director General, IPA 'Finally, a Handbook of Advertising that brings the field up-to-date. I am impressed with its comprehensive coverage of topics and the distinguished specialists who have shared their key findings with us' - Philip Kotler, Kellogg School of Management 'When trying to make sense of the mystifying world of advertising, academics and practitioners often seem to inhabit separate universes. Not in this Handbook. For once, the best brains from each side genuinely collude -- with constructive results. Wise agencies will read it before their clients do' - Sir Martin Sorrell, CEO, WPP 'This mighty tome brings together a vast range of views of advertising based on deep experience and scholarship.For practitioners and academics alike, it will be a voyage of discovery and enlightenment' - Lord (Maurice) Saatchi, Chairman, M&C Saatchi 'This magnificent volume captures all we need to know about how advertising works and its context' - Baroness (Peta) Buscombe, Director General, Advertising Association, London Advertising is a field that has attracted a great deal of academic attention, but to date there has been no summarising of the state of the art of research. This far reaching and scholarly Handbook is edited by two highly respected and trusted thinkers in the field and includes contributions from leading academics based in both the UK and the USA. Tim Ambler and Gerald J Tellis archive their aim of setting advertising and the theory that underpins it in its historical and societal context, show-casing the most significant advertising research questions of our time and pointing readers in the direction of future avenues for fruitful investigation. The SAGE Handbook of Advertising would be a welcome addition to any marketing academics bookshelf.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés SAGE Handbook of Advertising
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2007
Oldalszám 512
EAN 9781412918862
ISBN 1412918863
Libristo kód 04785243
Súly 1090
Méretek 183 x 256 x 35
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása