Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Rethinking Science Education

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Rethinking Science Education Roland M. Schulz
Libristo kód: 08824364
Kiadó Information Age Publishing, augusztus 2014
A volume in Science & Engineering Education Sources Series Editor Calvin S. Kalman, Con... Teljes leírás
? points 318 b
50 348 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Calculus, International Metric Edition James Stewart / Kemény kötésű
common.buy 53 580 Ft
Silencing Orpheus J (University of Brunei) Warren / Puha kötésű
common.buy 7 625 Ft
Grundgedanken Der Lean Production Dirk H Traeger / Puha kötésű
common.buy 21 935 Ft

A volume in Science & Engineering Education Sources Series Editor Calvin S. Kalman, Concordia University This book presents a "philosophy of science education" as a research field as well as its value for curriculum, instruction and teacher pedagogy. It seeks to re-think science education as an educational endeavour by examining why past reform efforts have been only partially successful, including why the fundamental goal of achieving scientific literacy after several "reform waves" has proven to be so elusive. The identity of such a philosophy is first defined in relation to the fields of philosophy, philosophy of science, and philosophy of education. It argues that educational theory can support teacher's pedagogical content knowledge and that history, philosophy and sociology of science should inform and influence pedagogy. Some case studies are provided which examine the nature of science and the nature of language to illustrate why and how a philosophy of science education contributes to science education reform. It seeks to contribute in general to the improvement of curriculum design and science teacher education. The perspective to be taken on board is that to teach science is to have a philosophical frame of mind-about the subject, about education, about one's personal teacher identity.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása