Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Rethinking Prestige Branding

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Rethinking Prestige Branding Wolfgang Schaefer
Libristo kód: 10916143
Kiadó Kogan Page Ltd, március 2016
What makes someone covet a Kelly bag? Why are Cirque Du Soleil or Grey Goose so successful despite b... Teljes leírás
? points 331 b
51 938 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Unite Me Tahereh Mafi / Puha kötésű
common.buy 4 001 Ft
toplistás
Dark Souls III: Design Works / Kemény kötésű
common.buy 18 000 Ft
toplistás
Six of Crows: Collector's Edition Leigh Bardugo / Kemény kötésű
common.buy 8 719 Ft
toplistás
Dragon Ball, Vol. 2 Akira Toriyama / Puha kötésű
common.buy 3 890 Ft
toplistás
Liar's Key Mark Lawrence / Puha kötésű
common.buy 3 212 Ft
toplistás
Hopscotch Julio Cortazar / Puha kötésű
common.buy 5 065 Ft
toplistás
Rethinking Prestige Branding Wolfgang Schaefer / Puha kötésű
common.buy 18 803 Ft
30 Days of Creativity / Puha kötésű
common.buy 6 711 Ft
TCP/IP Illustrated, Volume 2 Gary R. Wright / Puha kötésű
common.buy 40 553 Ft
My Last Innocent Year / Puha kötésű
common.buy 6 571 Ft
European Preventive Restructuring Reinhard Dammann / Kemény kötésű
common.buy 65 671 Ft
Strange Fruit of the Black Pacific Vincent Schleitwiler / Puha kötésű
common.buy 16 168 Ft

What makes someone covet a Kelly bag? Why are Cirque Du Soleil or Grey Goose so successful despite breaking all the conventions of their categories? What does Gucci's approach to marketing have in common with Nespresso's? And why do some people pay a relative fortune for Renova toilet paper or Aesop detergent even though they hardly ever 'advertise' and seem to have none of the 'functional performance advantages' conventional marketers would seek to demonstrate? Prestige brand experts JP Kuehlwein and Wolfgang Schaefer have dedicated themselves to studying what drives the success of prestige brands. Rethinking Prestige Branding collects their insights. Uncovering the secrets of why and how some brands are created more equal than others, Rethinking Prestige Branding includes over 100 case studies from Apple and Abercrombie & Fitch to Tate Modern and Tesla. Rather than re-telling brand success stories or re-hashing long-standing marketing principles, it takes readers on a colourful journey behind the scenes of today's marketing pros. This book will fascinate the marketing professional just as much as those who are simply curious as to how premium brands tick.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Rethinking Prestige Branding
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 272
EAN 9780749479220
ISBN 9780749479220
Libristo kód 10916143
Súly 574
Méretek 241 x 164 x 23
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása