Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Reset James Rubin
Libristo kód: 16233620
Kiadó Columbia University Press, január 2018
As consumers, our access to - and appetite for - information about what and how we buy continues to... Teljes leírás
? points 70 b
11 964 Ft -8 %
10 892 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
The Grass Crown Colleen McCullough / Puha kötésű
common.buy 8 017 Ft
Bible jewels Richard Newton / Puha kötésű
common.buy 15 368 Ft
Zu Hause Georg Hirschfeld / Puha kötésű
common.buy 7 958 Ft
Classroom Keyboard Patricia Melcher Bissell / Puha kötésű
common.buy 15 413 Ft
Herz-Partner, 50 Kraftkarten u. Begleitbuch Lara Bernardi / Játék
common.buy 13 080 Ft
Joyce in Court Adrian Hardiman / Puha kötésű
common.buy 5 471 Ft
Secrets Buried in the Sand Assaad Mounzer / Puha kötésű
common.buy 6 028 Ft
Pioneers in Forensic Science Kelly M. Pyrek / Kemény kötésű
common.buy 76 847 Ft
Aegypten, Zweiter Theil Alfred Kremer / Puha kötésű
common.buy 11 857 Ft
Programmierung in Python , m. 1 Buch, m. 1 E-Book Ralph Steyer / Kemény kötésű
common.buy 21 456 Ft
Marcel Duchamp and the Women Renate Wiehager / Puha kötésű
common.buy 18 969 Ft
Mockingbirds Daisy Whitney / Puha kötésű
common.buy 10 067 Ft

As consumers, our access to - and appetite for - information about what and how we buy continues to grow. Powered by social media, increasingly we look at the companies behind the products and are disappointed when their actions do not meet our expectations. With engaged citizens acting as 24/7 auditors of corporate behavior, one formerly trusted company after another has had their business disrupted with astonishing velocity in the wake of what, in the past, might have been written off as a bad media cycle. Gone are the days when a company could hide behind "socially responsible" branding or when marketing controlled the corporate narrative. That control has shifted to engaged stakeholders in the new social landscape, requiring a more radical change to company practices.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása