Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Reputation in Artificial Societies, 1

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Reputation in Artificial Societies, 1 Rosaria Conte
Libristo kód: 02016311
Kiadó Springer, Berlin, október 2012
Reputation In Artificial Societies discusses the role of reputation in the achievement of social ord... Teljes leírás
? points 509 b
79 260 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Dinosaur that Pooped a Planet! Tom Fletcher / Puha kötésű
common.buy 3 267 Ft
Laboratory Manual for Flanders' Exploring Animal Science Frank B Flanders / Puha kötésű
common.buy 20 460 Ft
Gamswild-Ansprechfibel Hubert Zeiler / Kemény kötésű
common.buy 7 670 Ft
Introduction to Strings and Branes Peter West / Kemény kötésű
common.buy 48 172 Ft
Easicoach Rugby Skills Activities U9 & U10 ANDREW GRIFFITHS / Puha kötésű
common.buy 13 333 Ft
Studying for Your Midwifery Degree Hilary Walker / Puha kötésű
common.buy 11 699 Ft
Orogenesis Michael Johnson / Kemény kötésű
common.buy 46 583 Ft
Gschichterl Clara Hermans / Puha kötésű
common.buy 5 494 Ft
Public Libraries in the United States / Kemény kötésű
common.buy 113 148 Ft

Reputation In Artificial Societies discusses the role of reputation in the achievement of social order. The book proposes that reputation is an agent property that results from transmission of beliefs about how the agents are evaluated with regard to a socially desirable conduct. This desirable conduct represents one or another of the solutions to the problem of social order and may consist of cooperation or altruism, reciprocity, or norm obedience. §Reputation In Artificial Societies distinguishes between image (direct evaluation of others) and reputation (propagating meta-belief, indirectly acquired) and investigates their effects with regard to both natural and electronic societies. The interplay between image and reputation, the processes leading to them and the set of decisions that agents make on their basis are demonstrated with supporting data from agent-based simulations.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása