Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Representation of Green Consumerism

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Representation of Green Consumerism Johanna Moisander
Libristo kód: 06819259
Kiadó VDM Verlag, december 2008
Global warming has recently been pinpointed as an§urgent challenge for environmental policy-makers a... Teljes leírás
? points 240 b
37 367 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Materializing New Media Anna Munster / Puha kötésű
common.buy 14 374 Ft
Nature of Chaos in Business J. Garrett Ralls Jr. / Kemény kötésű
common.buy 26 320 Ft
Escape Through Austria / Puha kötésű
common.buy 36 904 Ft
Making Shakespeare Tiffany Stern / Kemény kötésű
common.buy 76 847 Ft
Natural Resources - Technology, Economics & Policy U. Aswathanarayana / Kemény kötésű
common.buy 85 362 Ft
Geo-processing of Cyclonic Tracks of The Bay of Bengal Ubaydur Rahaman Siddiki / Puha kötésű
common.buy 21 799 Ft
Investigatory Projects in Chemistry Pradip Tekade / Puha kötésű
common.buy 21 799 Ft

Global warming has recently been pinpointed as an§urgent challenge for environmental policy-makers and§social marketers all over the world. In much of the§academic literature on the topic, problems and§solutions are conceptualized and framed in terms of§individual choice. Ecologically minded green§consumers are expected to function as a powerful§market force, pushing society toward sustainable§development.§This book problematizes such individualistic ideas§and sets out to rethink social marketing as a§scholarly project. It argues that the ways in which§consumers and consumption-related social problems are§typically conceptualized and framed in the literature§are inadequate for developing effective social§marketing interventions because they fail to account§for the cultural dynamics of marketplace activity.§Drawing on constructivist epistemologies and§poststructuralist social theory, the book builds an§alternative approach to the study of green§consumerism and consumers as targets of social§marketing interventions.§Overall, the book seeks to provoke discussion and§debate on the topic among marketing scholars as well§as environmental policy-makers and social marketing§practitioners.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Representation of Green Consumerism
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2008
Oldalszám 272
EAN 9783639102710
ISBN 3639102711
Libristo kód 06819259
Kiadó VDM Verlag
Súly 384
Méretek 151 x 229 x 15
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása