Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Renegades Write the Rules - How the Digital Royalty Use Social Media to Innovate

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Renegades Write the Rules - How the Digital Royalty Use Social Media to Innovate Amy Jo Martin
Libristo kód: 01212359
Kiadó John Wiley & Sons Inc, október 2012
Learn the rules to building loyal (and lucrative) digital followings Renegades Write the Rules reve... Teljes leírás
? points 55 b
11 277 Ft -20 %
8 914 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Healing Autoimmune Disease Sandra Cabot / Puha kötésű
common.buy 8 461 Ft
Kindergarten Tanzparty, 1 Audio-CD Various / Audio CD
common.buy 7 209 Ft
Adult Acute Lymphocytic Leukemia Anjali Advani / Kemény kötésű
common.buy 97 070 Ft
John Donne N.J.C. Andreasen / Kemény kötésű
common.buy 50 662 Ft

Learn the rules to building loyal (and lucrative) digital followings Renegades Write the Rules reveals the innovative strategies behind the social media success of today's top celebrities, brands, and sports icons, and how you can follow their lead. Author Amy Jo Martin is the founder of Digital Royalty and the woman who pioneered how professional sports integrate social media. In this book she shows how to build a faithful following and beat the competition clamoring for people's attention by continually delivering value - when, where, and how people want it. People want to be heard, to be involved, to be entertained, to be adventurous, to be informed. Reveals the winning strategies for using social media to achieve dramatic results Shows how to gain influence with social media that requires an unprecedented (and potentially uncomfortable) level of accessibility and ongoing affinity Filled with illustrative examples of social media successes (including Dwayne 'The Rock' Johnson, Shaquille O'Neal, and Nike) that show how humanizing a brand through social media leads to monetization Explores how Amy Jo Martin and other successful entrepreneurs are becoming renegades by using social media to innovate their personal and professional lives The book reveals one of the basic rules of digital media success: Humans connect with humans, not logos and creative taglines.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása