Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Relevance of web 2.0 for the United States presidential election in 2008

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Relevance of web 2.0 for the United States presidential election in 2008 Frederik Gossen
Libristo kód: 01642650
Kiadó Grin Publishing, március 2011
Research Paper (Pre-University) from the year 2010 in the subject English - Applied Geography, print... Teljes leírás
? points 95 b
15 557 Ft -1 %
15 253 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Reading the Pre-Raphaelites Tim Barringer / Puha kötésű
common.buy 12 163 Ft
Absolutely on Music Haruki Murakami / Kemény kötésű
common.buy 6 288 Ft
Al-Murshid Al-Mu'een Asadullah Yate / Puha kötésű
common.buy 4 939 Ft
Civilising Globalisation David Kinley / Kemény kötésű
common.buy 38 576 Ft
Aspekte Des Fragens Young-Sook Yang / Puha kötésű
common.buy 96 092 Ft
Force of Family Cara Krmpotich / Puha kötésű
common.buy 14 754 Ft
M(2) Models and Methodologies for Community Engagement Reena Tiwari / Kemény kötésű
common.buy 48 890 Ft
Electoral Protest and Democracy in the Developing World Emily Beaulieu / Kemény kötésű
common.buy 47 103 Ft
Mentales Training im Leistungssport Kai Engbert / Puha kötésű
common.buy 7 884 Ft

Research Paper (Pre-University) from the year 2010 in the subject English - Applied Geography, printed single-sided, grade: 1, Helene Lange Gymnasium, language: English, abstract: The relevance of modern web 2.0 for the United States presidential election was often emphasized. Especially Twitter and YouTube seemed to have huge influence on the election campaigns but how did they get used during the campaigns? How did this new era of web influence the voters choice? The web obviously played an important role and was used to get the people involved. It helped to create an attachment to the political candidates and it was although a great technology for collecting donations. Especially Barack Obama used the web sent for his propose and had great success with this strategy. This scientific work will explain in which way the web got influence on the campaigns and their strategies. It will also explain the role of the voters, which is in general not as great as it often seems to be. In the end of my work there will also be a case study of 2008 that focuses Barack Obama and his campaign, which was rather more interesting than the Republicans .

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Relevance of web 2.0 for the United States presidential election in 2008
Szerző Frederik Gossen
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2011
Oldalszám 28
EAN 9783640852642
ISBN 3640852648
Libristo kód 01642650
Súly 50
Méretek 148 x 210 x 3
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása