Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Relationship Marketing of Financial Services and Bank Performance

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Relationship Marketing of Financial Services and Bank Performance Ibrahim Ali Kurdi Al_Jobory
Libristo kód: 16300927
Kiadó Noor Publishing, május 2017
In recent times, marketing has evolved to become the backbone of any successful business activity. T... Teljes leírás
? points 86 b
14 998 Ft -9 %
13 552 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Paul and the Gift John M. G. Barclay / Puha kötésű
common.buy 20 302 Ft
Rogue's Life Wilkie Collins / Puha kötésű
common.buy 10 811 Ft
Landfill Fires: Their Magnitude, Characteristics and Mitigation U S Fire Administration / Puha kötésű
common.buy 6 423 Ft
Kozmik Karargah Murat Akan / Puha kötésű
common.buy 6 045 Ft
Mirror Apocalypse JOHN AYANG / Kemény kötésű
common.buy 17 940 Ft
Do You Really Know The Beatles?: A Quiz Book Brooke Halpin / Puha kötésű
common.buy 4 751 Ft
8 Madrigale für 5-stimmigen gemischten Chor a cappella Carlo Gesualdo di Venosa / Kotta
common.buy 6 549 Ft

In recent times, marketing has evolved to become the backbone of any successful business activity. This study therefore seeks to investigate the nexus between marketing cost and bank performance. The study is based on a sample of 8 out of 13 commercial banks in Jordan covering a five-year period from 2006 to 2010. The selected banks were identified based on the data availability. In this study, the role of marketing activities is related to bank performance in terms of deposits from customer, loans, profit after taxes, return on assets and return on equity. Data collected were analyzed using the Pearson Correlation Matrix and Simple Linear Regression. The results show a significant positive relationship exists between marketing cost and Jordanian bank performance based on deposits from customer, loans and profits after taxation and a negative relation exists between marketing cost and bank performance in light of return on assets.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Relationship Marketing of Financial Services and Bank Performance
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2017
Oldalszám 84
EAN 9783330857285
ISBN 3330857285
Libristo kód 16300927
Súly 142
Méretek 150 x 220 x 5
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása