Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Relationship Between Exporters and Their Foreign Sales and Marketing Intermediaries

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Relationship Between Exporters and Their Foreign Sales and Marketing Intermediaries Carl Arthur Solberg
Libristo kód: 04687950
Kiadó Emerald Publishing Limited, január 2006
Middlemen in international markets are one of the most critical components of firms' international m... Teljes leírás
? points 465 b
72 734 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Marketing Sharp / Puha kötésű
common.buy 45 932 Ft
Thousandfold Thought Scott R. Bakker / Puha kötésű
common.buy 5 053 Ft
Elementary Latin Dictionary C T Lewis / Kemény kötésű
common.buy 33 918 Ft
Skagerrak Gary Staff / Kemény kötésű
common.buy 14 458 Ft
How the Halakhah Unfolds Tzvee Zahavy / Puha kötésű
common.buy 36 953 Ft
Stilfragen im deutschen Bundestag Moritz Sehn / Puha kötésű
common.buy 18 369 Ft
Regulating sex for sale Jo Phoenix / Kemény kötésű
common.buy 67 911 Ft
Building Business with Agents and Distributors Gary Jennings / Puha kötésű
common.buy 8 884 Ft
Analysis of Barriers face by Indian Exporters during Export to EU Mangal Bhausaheb Chaudhari / Puha kötésű
common.buy 18 273 Ft
Farewell Foote / Puha kötésű
common.buy 7 602 Ft
Adherence Issues in Sport & Exercise Bull / Puha kötésű
common.buy 52 252 Ft
One Man's Flag David Downing / Puha kötésű
common.buy 6 680 Ft
New Zealand Travel Map Fourth Edition Periplus Editions / Térkép
common.buy 3 631 Ft

Middlemen in international markets are one of the most critical components of firms' international marketing strategy. They constitute the main link between the exporter and the local market, and are thereby the 'extended arm' of the exporter organisation. This volume of AIM analyses different aspects of relations between exporters and their middlemen: selection and governance, information exchange and learning, cultural aspects and finally, the dynamics of such relations. The volume should be seen as a continuation of a stream of literature that has emerged over the last five to ten years. This volume is more concerned with the phenomena under study than with casting light on one particular theoretical perspective. The contributions represented here are therefore drawing on a number of different theoretical streams: agency theory, transaction cost economics, network theory, economic sociology, resource base theory and its applied 'offspring', Internationalisation Process school of thought. It features researchers from universities in nine different countries, representing both well-established and young academicians. This is a manifest indication of the importance of this field of research. The book is an invaluable asset to students both at the graduate and doctoral levels, and should be a must for researchers in this particular field. Also practitioners will find this book stimulating in their quest for improvements to their relations with their foreign middlemen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Relationship Between Exporters and Their Foreign Sales and Marketing Intermediaries
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2006
Oldalszám 388
EAN 9780762312863
ISBN 0762312866
Libristo kód 04687950
Súly 666
Méretek 231 x 157 x 32
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása