Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Reklama produktow i uslug bankowych

Nyelv LengyelLengyel
Könyv Puha kötésű
Könyv Reklama produktow i uslug bankowych Miroslawa Krzyscin
Libristo kód: 12922913
Kiadó CeDeWu, december 2012
Temat podatnosci konsumentow na reklame produktow finansowych jest materia niezwykle delikatna. Na p... Teljes leírás
? points 35 b
6 132 Ft -8 %
5 600 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 4 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
This Was Our Pact Ryan Andrews / Puha kötésű
common.buy 5 343 Ft
Directions Reinhold Ebertin / Puha kötésű
common.buy 11 509 Ft
Candida Albicans Leon Chaitow / Puha kötésű
common.buy 4 588 Ft
La Jungle Peter Kuper / Puha kötésű
common.buy 7 671 Ft
Manjunja Narinje Abgarjan / Kemény kötésű
common.buy 5 909 Ft
Le Collier Vole Carol Higgins Clark / Puha kötésű
common.buy 4 958 Ft
Happy Flight Xu He / Puha kötésű
common.buy 5 266 Ft
Workforce Cross Training David A. Nembhard / Kemény kötésű
common.buy 79 388 Ft
Diachronic Studies on Information Structure Gisella Ferraresi / Kemény kötésű
common.buy 127 511 Ft
Songe de Monomotapa J. Pontalis / Puha kötésű
common.buy 4 701 Ft
Ingiliz Gelin Annabel Lynsay Sands / Puha kötésű
common.buy 6 166 Ft
Sam's Magic Mirror Emily Madill / Puha kötésű
common.buy 5 040 Ft
El Cumpleanos Secreto (the Secret Keeper) Kate Morton / Puha kötésű
common.buy 6 309 Ft

Temat podatnosci konsumentow na reklame produktow finansowych jest materia niezwykle delikatna. Na podejmowane decyzje nabywcze ma bowiem wplyw caly szereg czynnikow, czesto trudno uchwytnych i niejednoznacznych. Ksiazka, ktora trzymacie Panstwo w rekach, jest bodaj pierwszym interdyscyplinarnym opracowaniem probujacym udzielic odpowiedzi na pytania: po jakie techniki wplywu siegaja reklamy bankowe, na podstawie czego klienci bankow podejmuja decyzje nabywcze i jakie argumenty uzyte w reklamie odnosza pozadany skutek w postaci zakupu uslugi/produktu finansowego. Niniejsza publikacja w przeciwienstwie do powielanych nudnych marketingowych teorii w niebanalny sposob podejmuje wazki temat stosowania emocjonalnie nacechowanej perswazji oraz podatnosci konsumentow na reklame produktow bankowych, przystepnie tlumaczac nawet zlozone teorie. Odnosi sie na przyklad do niezwykle interesujacej koncepcji konsumenta - wasala biznesu (por. A. Lewicka-Strzalecka) gloszacej, iz biznes odebral mu podmiotowosc, deformujac hierarchie wartosci i umieszczajac na jej czele konsumpcje. Zgodnie z nia reklama jest oskarzana o kreowanie sztucznych potrzeb, manipulowanie konsumentem oraz promowanie materializmu.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Reklama produktow i uslug bankowych
Nyelv Lengyel
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 232
EAN 9788375565041
ISBN 8375565040
Libristo kód 12922913
Kiadó CeDeWu
Súly 390
Méretek 165 x 235
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása