Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Reconceiving Curriculum: An Historical Approach

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Reconceiving Curriculum: An Historical Approach Stephen Triche
Libristo kód: 06826365
Kiadó VDM Verlag Dr. Müller, november 2008
This book reconceives curriculum using an historical approach that employs Wittgenstein s later phil... Teljes leírás
? points 198 b
33 542 Ft -4 %
31 871 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Postpartum Depression Michael W. O'Hara / Kemény kötésű
common.buy 26 994 Ft
Royal Families Marston Watson / Puha kötésű
common.buy 25 001 Ft
Texas on Stamps J Allen / Puha kötésű
common.buy 5 263 Ft
Love Anna G. Jonasdottir / Kemény kötésű
common.buy 85 391 Ft
Against the Odds / Kemény kötésű
common.buy 85 442 Ft
Primary Special Needs and the National Curriculum Ann Lewis / Kemény kötésű
common.buy 72 007 Ft
Anwesenheitspramien Maik Jäger / Puha kötésű
common.buy 33 416 Ft

This book reconceives curriculum using an historical approach that employs Wittgenstein s later philosophy. The curriculum field is concerned with the broad intellectual and ideological ways a society thinks about education. The school curriculum''s current focus on specific learning outcomes offers a selective historical view of knowledge. The concept of curriculum emerged at the end of the Renaissance from Peter Ramus refinement of the art of dialectic into a pedagogical method of logic. During the 1970s, curriculum theorists began disrupting curriculum''s rational foundations by reconceptualizing curriculum using philosophies developed outside of education. Wittgenstein s later philosophy is used to further disrupt the school curriculum s rational underpinnings. Using a Wittgenstein approach suggests that education is an indirect activity that teaches students what he calls language-games. Wittgenstein suggests that educating students indirectly more closely resembles the kinds of playful activities in which children engage in their everyday lives. As such, a Wittgensteinian approach reconceives curriculum as an act of language-play.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Reconceiving Curriculum: An Historical Approach
Szerző Stephen Triche
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 228
EAN 9783639181531
Libristo kód 06826365
Súly 352
Méretek 150 x 220 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása