Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Recommended

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Recommended J Christian Andersen
Libristo kód: 02832708
Kiadó Books on Demand, október 2015
Satisfied customers are good - but not good enough!§§Going from customer satisfaction to customer lo... Teljes leírás
? points 62 b
9 728 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Yeni Hayat Orhan Pamuk / Puha kötésű
common.buy 5 224 Ft
Presidential Nation Michael A Genovese / Puha kötésű
common.buy 25 355 Ft
Aktual'nye voprosy ginekologicheskoj patologii Tat'yana Smirnova / Puha kötésű
common.buy 32 751 Ft

Satisfied customers are good - but not good enough!§§Going from customer satisfaction to customer loyalty requires a deeper insight into the mechanics of loyalty and a new perspective on customer service.§§Combining theory with solid and inspiring case stories, this book will help you to gain a deeper understanding of the approach to customer service that has brought massive success to some of the world's leading businesses.§§Read the book before your competitors and become the company that customers will love to recommend.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Recommended
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2015
Oldalszám 126
EAN 9788771703696
ISBN 8771703691
Libristo kód 02832708
Súly 132
Méretek 127 x 203 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása