Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Quantitative Techniques for Competition and Antitrust Analysis

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Quantitative Techniques for Competition and Antitrust Analysis P Davis
Libristo kód: 04114022
Kiadó Princeton University Press, december 2009
This book combines practical guidance and theoretical background for analysts using empirical techni... Teljes leírás
? points 474 b
74 614 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


hamarosan
Natsume's Book of Friends, Vol. 7 Yuki Midorikawa / Puha kötésű
common.buy 3 194 Ft
Holy Machine Chris (Author) Beckett / Puha kötésű
common.buy 5 980 Ft
Quantitative Seismic Interpretation Per Avseth / Puha kötésű
common.buy 32 076 Ft
Authenticity in Nature Nigel Dudley / Puha kötésű
common.buy 25 829 Ft
Quantum Cascade Lasers Jerome Faist / Kemény kötésű
common.buy 67 924 Ft
Shari'a Politics Robert W Hefner / Puha kötésű
common.buy 16 131 Ft
Archaeology and Text John Moreland / Puha kötésű
common.buy 19 199 Ft
Call The Burden Davies M. Echegwisi / Puha kötésű
common.buy 6 106 Ft

This book combines practical guidance and theoretical background for analysts using empirical techniques in competition and antitrust investigations. Peter Davis and Eliana Garcs show how to integrate empirical methods, economic theory, and broad evidence about industry in order to provide high-quality, robust empirical work that is tailored to the nature and quality of data available and that can withstand expert and judicial scrutiny. Davis and Garcs describe the toolbox of empirical techniques currently available, explain how to establish the weight of pieces of empirical work, and make some new theoretical contributions. The book consistently evaluates empirical techniques in light of the challenge faced by competition analysts and academics--to provide evidence that can stand up to the review of experts and judges. The book's integrated approach will help analysts clarify the assumptions underlying pieces of empirical work, evaluate those assumptions in light of industry knowledge, and guide future work aimed at understanding whether the assumptions are valid. Throughout, Davis and Garcs work to expand the common ground between practitioners and academics.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Quantitative Techniques for Competition and Antitrust Analysis
Szerző P Davis
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2009
Oldalszám 592
EAN 9780691142579
ISBN 0691142572
Libristo kód 04114022
Súly 1076
Méretek 166 x 239 x 37
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása