Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Quality, Satisfaction and Repurchase Intention

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Quality, Satisfaction and Repurchase Intention Temesgen Gebregziabher
Libristo kód: 06944917
Kiadó LAP Lambert Academic Publishing, november 2011
Leather shoe industry, in Ethiopia, is both large and competitive. Therefore, designing and implemen... Teljes leírás
? points 124 b
20 899 Ft -4 %
19 859 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 3-5 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Dive Into Python 3 Mark Pilgrim / Puha kötésű
common.buy 22 689 Ft
Dependence Modeling with Copulas Harry Joe / Kemény kötésű
common.buy 53 819 Ft
Roots of Conservatism in Mexico Benjamin T. Smith / Puha kötésű
common.buy 21 584 Ft
Charles Dickens: Christoph Schüly / Puha kötésű
common.buy 34 027 Ft
Problems in Lumber Distribution Nation Lumber Manufacturers Association / Puha kötésű
common.buy 10 058 Ft
Timely And The Timeless Lord Immanuel Jakobovits / Kemény kötésű
common.buy 16 839 Ft
Introducing American Religion Charles H. Lippy / Kemény kötésű
common.buy 79 083 Ft
JOBIM DEFINITIVE COLLECTION PVG BK Antonio Carlos Jobim / Puha kötésű
common.buy 8 717 Ft
Sojourning Sisters Jean Barman / Puha kötésű
common.buy 19 670 Ft
Flexural-Torsional Buckling of Structures N. S. Trahair / Kemény kötésű
common.buy 107 004 Ft

Leather shoe industry, in Ethiopia, is both large and competitive. Therefore, designing and implementing effective strategies targeting to market acceptance/purchase of local leather shoes is crucial to firm s success and survival. Moreover, while offering better quality, organizations in the industry may draw profitability through fetching new customers and retaining the existing ones. However, there seems little research being done on consumer behavior in Ethiopian leather shoes industry. Therefore, the study is an attempt to see the relationship of quality perceptions, satisfaction, and repurchase intentions of the consumers of leather shoes. The results of the study may help leather shoes manufacturers (marketers, decision makers) in understanding product quality perceptions of their consumers, provides guides to in framing their marketing strategies and marketing mixes. It may also serve as a benchmark for consumer behavior researchers interested in exploring the areas of perceived product quality, consumer satisfaction, and repurchase intention.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Quality, Satisfaction and Repurchase Intention
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 84
EAN 9783846517925
Libristo kód 06944917
Súly 128
Méretek 150 x 220 x 4
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása