Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Qualitative Methods for Marketplace Research

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Kiadó SAGE Publications Inc, április 2001
This appealing text, written for students and marketing practitioners, provides a thorough introduct... Teljes leírás
? points 336 b
59 690 Ft -9 %
53 727 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Little Book of Hedge Funds Anthony Scaramucci / Kemény kötésű
common.buy 9 177 Ft
Advanced Methods of Marketing Research Richard P. Bagozzi / Puha kötésű
common.buy 24 307 Ft
Strategies for Transitions to Retirement Mary Gallinger / Puha kötésű
common.buy 7 770 Ft
Problem of Revolution in Germany, 1789-1989 Reinhard Rurup / Kemény kötésű
common.buy 99 874 Ft
Restoration Ecology Sigurdur Greipsson / Puha kötésű
common.buy 61 799 Ft
Changing Difference Lorenzo Fusi / Puha kötésű
common.buy 12 791 Ft
Financial Accounting Theory: European Edition Craig Deegan / Puha kötésű
common.buy 32 522 Ft

This appealing text, written for students and marketing practitioners, provides a thorough introduction to qualitative methods in market research. All key topics are covered including the differences between quantitative and qualitative research, steps to take prior to conducting research, data collection techniques and tools, decoding and understanding collected data, and explaining research findings to someone else. Borrowing techniques from anthropology, sociology, psychology, and communication, the book presents specific examples to illustrate how these techniques are adapted for marketplace research. Studies conducted by renowned scholars and practitioners guide readers through all the nuances of qualitative methods needed to develop, execute and analyze state-of-the-art marketplace studies.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Qualitative Methods for Marketplace Research
Szerző Shay Sayre
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2001
Oldalszám 272
EAN 9780761922698
ISBN 0761922695
Libristo kód 04684262
Súly 480
Méretek 152 x 228 x 20
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása