Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Qualität des Kundendienstes in Genossenschaftszentralbanken

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Qualität des Kundendienstes in Genossenschaftszentralbanken
Libristo kód: 41656618
Kiadó Verlag Unser Wissen, október 2022
Geschäftsbanken und Genossenschaftsbanken sind die beiden wichtigsten Abteilungen des Bankensektors... Teljes leírás
? points 178 b
30 845 Ft -9 %
27 849 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Grokking Simplicity / Puha kötésű
common.buy 22 016 Ft
Prison Ramen Clifton Collins / Puha kötésű
common.buy 5 913 Ft
Ethics and the Limits of Philosophy Bernard Williams / Puha kötésű
common.buy 10 019 Ft
Spacecraft Giuseppe de Chiara / Kemény kötésű
common.buy 12 544 Ft
Comics machen Scott McCloud / Puha kötésű
common.buy 6 726 Ft
kiárusítás
Warpaint - Volume 2 Dick Taylor / Puha kötésű
common.buy 8 343 Ft
Canine Athletes: Racing and Lure Coursing Dogs Marie-Therese Miller Ph D / Puha kötésű
common.buy 4 357 Ft
Knee Imaging Marcello Osimani / Puha kötésű
common.buy 19 712 Ft
Comète Averiss / Kemény kötésű
common.buy 7 228 Ft

Geschäftsbanken und Genossenschaftsbanken sind die beiden wichtigsten Abteilungen des Bankensektors in Indien. Geschäftsbanken erbringen nicht nur die traditionellen Bankdienstleistungen, sondern spielen auch eine wichtige Rolle bei der Erzielung wirtschaftlichen Fortschritts durch zahlreiche Maßnahmen wie Kapitalbildung und Finanzierung verschiedener Sektoren wie Industrie, Handel, Landwirtschaft, Verkehr und Selbständigkeit. Andererseits fördern Genossenschaftsbanken die Spargewohnheiten von Landwirten und anderen schwächeren Bevölkerungsgruppen und decken deren Kreditbedarf. Um ihre erklärten Ziele zu erreichen, konzentrieren sich die Genossenschaftsbanken mehr auf die ländlichen Gebiete Indiens. So tragen Geschäftsbanken und Genossenschaftsbanken mit ihren Ressourcen und Bemühungen zum wirtschaftlichen Fortschritt des Landes bei.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Qualität des Kundendienstes in Genossenschaftszentralbanken
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2022
Oldalszám 264
EAN 9786205239292
ISBN 6205239299
Libristo kód 41656618
Súly 411
Méretek 150 x 220 x 16
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása