Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Public Relations Und Legitimit t

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Public Relations Und Legitimit t Swaran Sandhu
Libristo kód: 01554868
Kiadó Vs Verlag Fur Sozialwissenschaften, április 2012
Organisationen aller Art stehen durch die öffentliche Beobachtung z. B. durch Medien, Politik oder g... Teljes leírás
? points 198 b
30 741 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Milchmittel in der Homöopathie Farokh J. Master / Kemény kötésű
common.buy 10 169 Ft
Hľadanie slov Ján Košta / Kemény kötésű
common.buy 3 046 Ft
FROM COURT JEWS TO ROTHSCHILDS V B MANN R I COH / Kemény kötésű
common.buy 27 152 Ft
Fit in Diktaten - Ausgabe 2006 Sabine Koch / Lap
common.buy 4 788 Ft
Aquakulturrecht in Schottland. Henrik Flatter / Puha kötésű
common.buy 32 826 Ft
Postal and Delivery Services Michael A. Crew / Puha kötésű
common.buy 51 517 Ft
John Locke, Toleration and Early Enlightenment Culture John Marshall / Kemény kötésű
common.buy 98 305 Ft
arme Kleine Marie Von Ebner-Eschenbach / Puha kötésű
common.buy 8 785 Ft
Papers in Ethics and Social Philosophy: Volume 3 David Lewis / Kemény kötésű
common.buy 41 159 Ft
Plays by A. W. Pinero George Rowell / Puha kötésű
common.buy 15 346 Ft
Memories in Wireless Systems Rino Micheloni / Kemény kötésű
common.buy 79 211 Ft

Organisationen aller Art stehen durch die öffentliche Beobachtung z. B. durch Medien, Politik oder gesellschaftliche Gruppen immer stärker unter einem Zwang, ihre Aktivitäten zu rechtfertigen. Sie reagieren darauf häufig mit Public Relations (PR), die dadurch stark an Bedeutung gewinnt. Doch wie lässt sich dieser Zugewinn an Geltung erklären? Aus einer institutionellen Perspektive rückt ein Kernbegriff der PR ins Zentrum: organisationale Legitimität. Der organisationale Neo-Institutionalismus stellt der PR-Forschung an dieser Stelle neue Modelle zur Verfügung. Sie können erklären, wie Organisationen ihre Legitimität mit kommunikativen Mitteln aufbauen, erhalten oder verteidigen. PR ist aus der institutionellen Perspektive weniger das Ergebnis eines funktionalen Kommunikationsmanagements als vielmehr die Folge gesellschaftlicher Erwartungsstrukturen.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Public Relations Und Legitimit t
Szerző Swaran Sandhu
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 331
EAN 9783531193038
ISBN 3531193031
Libristo kód 01554868
Súly 558
Méretek 170 x 244 x 19
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása