Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Psychology of Food Marketing and Overeating

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Psychology of Food Marketing and Overeating Frans Folkvord
Libristo kód: 22619171
Kiadó Taylor & Francis Ltd, augusztus 2019
Integrating recent research and existing knowledge on food marketing and its effects on the eating b... Teljes leírás
? points 125 b
19 571 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


A vásárlók ilyet vásároltak


toplistás
Food Politics Marion Nestle / Puha kötésű
common.buy 10 993 Ft
Just Eat It THOMAS LAURA / Puha kötésű
common.buy 7 745 Ft
Unsavory Truth Marion Nestle / Kemény kötésű
common.buy 11 008 Ft
Soda Politics Marion Nestle / Puha kötésű
common.buy 9 251 Ft

Integrating recent research and existing knowledge on food marketing and its effects on the eating behaviour of children, adolescents, and adults, this timely collection explores how food promotion techniques can be used to promote healthier foods.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Psychology of Food Marketing and Overeating
Szerző Frans Folkvord
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2019
Oldalszám 130
EAN 9780367223168
ISBN 0367223163
Libristo kód 22619171
Súly 240
Méretek 157 x 235 x 9
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Ezt is ajánljuk


Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása