Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Programmatic Advertising

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Programmatic Advertising Oliver Busch
Libristo kód: 09524383
Kiadó Springer International Publishing AG, november 2015
This fundamental guide on programmatic advertising explains in detail how automated, data-driven adv... Teljes leírás
? points 257 b
40 317 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Schema Therapy Janet Klosko / Puha kötésű
common.buy 26 358 Ft
Complete Beginner's Guide to Drawing Walter Foster / Kemény kötésű
common.buy 7 294 Ft
Haroun and the Sea of Stories Salman Rushdie / Puha kötésű
common.buy 4 608 Ft
Scrum and XP from the Trenches Henrik Kniberg / Puha kötésű
common.buy 11 073 Ft
Introduction to Programmatic Advertising DOMINIK KOSORIN / Puha kötésű
common.buy 7 494 Ft
Data in Digital Advertising Dominik Kosorin / Puha kötésű
common.buy 7 509 Ft
Report / Kemény kötésű
common.buy 19 727 Ft
19 & 20: Notes For A New Social Protagonism Colectivo Situaciones / Puha kötésű
common.buy 10 978 Ft
In Search of Adventure Brad Olsen / Puha kötésű
common.buy 7 007 Ft
Federal Regulation of Methadone Treatment Committee on Federal Regulation of Methadone Treatment / Puha kötésű
common.buy 28 336 Ft
Leishmaniasis Saurabh Bhatia / Kemény kötésű
common.buy 63 227 Ft
Solid Waste Landfills in Middle- and Lower-Income Countries Philip Rushbrook / Puha kötésű
common.buy 17 107 Ft

This fundamental guide on programmatic advertising explains in detail how automated, data-driven advertising really works in practise and how the right adoption leads to a competitive advantage for advertisers, agencies and media. The new way of planning, steering and measuring marketing may still appear complex, threatening and promising at once to many decision makers. This collaborative compendium combines proven experience and best practice in 21 articles written by 42 renowned experts form all around the globe. Among them Dr. Florian Heinemann/Project-A, Peter Würtenberger/Axel-Springer, Deirde McGlashan/MediaCom, Dr. Marc Grether/Xaxis, Michael Lamb/MediaMath, Carolin Owen/IPG, Stefan Bardega/Zenith, Arun Kumar/Cadreon, Dr. Ralf Strauss/Marketingverband, Jonathan Becher/SAP and many more great minds.§

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása