Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Produktvorschlag abgelehnt - Eine empirische Studie zur Wirkung negativer Co-Kreationserlebnisse auf Konsumenten

Nyelv NémetNémet
Könyv Puha kötésű
Könyv Produktvorschlag abgelehnt - Eine empirische Studie zur Wirkung negativer Co-Kreationserlebnisse auf Konsumenten Thomas Kerkhoff
Libristo kód: 01681088
Kiadó Grin Publishing, június 2013
Masterarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Ma... Teljes leírás
? points 252 b
39 738 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Der Schattengänger Monika Feth / Puha kötésű
common.buy 4 060 Ft
Television and its Viewers James ShanahanMichael Morgan / Puha kötésű
common.buy 19 783 Ft
Structure of the Nucleon Anthony W. Thomas / Kemény kötésű
common.buy 63 975 Ft
Einflu faktoren Von Alkoholkonsum Stefanie Eifler / Puha kötésű
common.buy 24 126 Ft
Agent 21 - Reloaded Chris Ryan / Puha kötésű
common.buy 3 713 Ft
Grafin Erikas Lehr- Und Wanderjahre Ossip Schubin / Puha kötésű
common.buy 17 990 Ft
General History of the Science and Practice of Music John Hawkins / Puha kötésű
common.buy 31 365 Ft

Masterarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich Medien / Kommunikation - Public Relations, Werbung, Marketing, Note: 1,3, Universität der Bundeswehr München, Neubiberg (Professur für ABWL, insbesondere Marketing), Sprache: Deutsch, Abstract: Kapitel 1 - Darstellung der Co-Kreationsthematik mit Aufzeigen der Relevanz der Thematik/Forschunsgfragen aus wissenschaftlicher Perspektive und ManagementpraxisKapitel 2 - Begriffliche Grundlagen, Einordnung der Thematik in das CRM und Abgrenzung von verwandten KonzeptenKapitel 3 - Theoretische Grundlagen zur KOnstruktion des GEsamtuntersuchungsmodells (Appraisal-Theorien; Organizational Justice, CRM, Beziehungsrelevante Konstrukte; negative Emotionen; Persönlichkeitscharakteristika und Opportuntitätskosten)Kapitel 4 - Untersuchungsmethodik; Kausalanalyse sowie theoretische Grundlagen dazu; Moderatorenanalyse; Empirische Erhebungsmethodik; Interpretation der ErgebnisseKapitel 5 - Implikationen für zukünftige Forschung und Managementpraxis

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Produktvorschlag abgelehnt - Eine empirische Studie zur Wirkung negativer Co-Kreationserlebnisse auf Konsumenten
Szerző Thomas Kerkhoff
Nyelv Német
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 172
EAN 9783656291930
ISBN 3656291934
Libristo kód 01681088
Súly 231
Méretek 148 x 210 x 10
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása