Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Proceedings of the 1988 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Proceedings of the 1988 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference Kenneth D. Bahn
Libristo kód: 15194038
Kiadó Springer International Publishing AG, október 2016
This volume includes the full proceedings from the 1988 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Co... Teljes leírás
? points 509 b
80 171 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Hills of Home T L Greylock / Puha kötésű
common.buy 8 247 Ft
KIDS GT IMMUNIZATIONS Rae Simons / Puha kötésű
common.buy 8 514 Ft
Stealing the Hieland Jewels Sarah C Norkus / Puha kötésű
common.buy 5 416 Ft
With My Heart Poetically Crystal N. Daniel / Puha kötésű
common.buy 5 476 Ft
BLACK ORCHID M Vaughn C. Hardacker / Digital
common.buy 4 942 Ft

This volume includes the full proceedings from the 1988 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Montreal, Canada. It provides a variety of quality research in the fields of marketing theory and practice in areas such as consumer behaviour, marketing management, marketing education, and international marketing, among others. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review . Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása