Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Proceedings of the 1987 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Proceedings of the 1987 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference George B. Glisan
Libristo kód: 15194037
Kiadó Springer International Publishing AG, október 2016
This volume includes the full proceedings from the 1987 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Co... Teljes leírás
? points 509 b
79 882 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Disorders of the Neonatal Airway Janet Lioy / Puha kötésű
common.buy 41 868 Ft
Pathways to Reconciliation FLEMING / Puha kötésű
common.buy 28 853 Ft
schwarze Gast Ludwig Steub / Puha kötésű
common.buy 8 031 Ft
Something about the Author Gale Cengage Learning / Kemény kötésű
common.buy 168 026 Ft

This volume includes the full proceedings from the 1987 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in Bal Harbour, Florida. It provides a variety of quality research in the fields of marketing theory and practice in areas such as consumer behaviour, marketing management, marketing education, and international marketing, among others. Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy's flagship journals, the Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS) and AMS Review . Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása