Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Problems and Prospectus of Agricultural Marketing Information

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Problems and Prospectus of Agricultural Marketing Information Arsiema Girmay Gebreselassie
Libristo kód: 06831555
Kiadó VDM Verlag, március 2010
The success or failure of firms is often dependent on overcoming a series of potential barriers (suc... Teljes leírás
? points 151 b
23 617 Ft
Beszállítói készleten Küldés 14-18 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Berenstain Bears Get the Gimmies Jan Berenstain / Puha kötésű
common.buy 2 620 Ft
Aberglaube und Strafrecht August Löwenstimm / Puha kötésű
common.buy 36 693 Ft
Kundenorientierung & Kultur Sabine Lackner / Puha kötésű
common.buy 19 476 Ft
Religious Scholars and the Umayyads Steven Judd / Kemény kötésű
common.buy 90 559 Ft
Rectal and Anal Cancers J. Papillon / Puha kötésű
common.buy 51 953 Ft
Environmental Marketing Alma T. Mintu-Wimsatt / Puha kötésű
common.buy 41 005 Ft
Environmental Pollution Analysis Nasr Y. M. Omar / Puha kötésű
common.buy 23 617 Ft

The success or failure of firms is often dependent on overcoming a series of potential barriers (such as finance, technology, training and business information, enabling environment, etc). Particularly, market information is the key to integrate and interface the market operators (i.e., the supplier, producers, and users) for speedy collection and dissemination of relevant and reliable market data in order to derive maximum advantage out of their sales and purchases. However, it is not enough for market information to be collected. It must also be disseminated in a form accessible to farmers and adapted to their needs. Disseminating accurate and timely market information not only helps farmers make profitable decisions on what to produce, when and where to market produce, what price to expect. This study is aimed at exploring and analyzing the problems and prospects of agricultural marketing information services on urban and semi-urban agricultural operators. The analyses has significant importance for the agricultural operators, promoters, policy makers and anyone else who want to understand the subject or who want to undertake research on the subject.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Problems and Prospectus of Agricultural Marketing Information
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2010
Oldalszám 116
EAN 9783639238839
ISBN 3639238834
Libristo kód 06831555
Kiadó VDM Verlag
Súly 181
Méretek 152 x 229 x 7
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása