Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Problem-Based Learning in Teacher Education

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Problem-Based Learning in Teacher Education Margot Filipenko
Libristo kód: 02016778
Kiadó Springer International Publishing AG, december 2015
This book brings together a collection of writings on problem-based learning (PBL) in elementary tea... Teljes leírás
? points 440 b
70 802 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 10-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Future Wise David Perkins / Kemény kötésű
common.buy 9 233 Ft
Human Development and Global Institutions Richard Ponzio / Puha kötésű
common.buy 25 176 Ft
Die Morgesons Elizabeth Stoddard / Puha kötésű
common.buy 12 369 Ft
Racketty-Packetty House and Other S Burnett / Kemény kötésű
common.buy 1 674 Ft
Adaptive Dynamics of Infectious Diseases Ulf DieckmannJohan A. J. MetzMaurice W. SabelisKarl Sigmund / Kemény kötésű
common.buy 87 997 Ft

This book brings together a collection of writings on problem-based learning (PBL) in elementary teacher education. It enriches our understandings of the why s and how s of PBL in teacher education and demonstrates that PBL is not only dynamic, flexible and intellectually rigorous but fosters critical dispositions essential for the complex realities of teaching in the 21st century. The goals of PBL include the ability to identify critical issues, be self-directed, integrate knowledge from different disciplines, evaluate ideas and research, develop content knowledge and exercise professional judgment. Achievement of these goals is best accomplished in small group tutorials where teacher candidates have opportunities to work together to analyse problem(s) routinely faced in professional, educational practice. Part 1 describes the history, philosophy and underlying assumptions of PBL and outline both rewards and challenges. Part 2 focusses on answering questions about how campus-instructors including tutors, resource subject-area instructors, librarians, in the PBL cohort in teacher education ensure that subject area content is covered; how cases are designed including the development of a course matrix; ways in which and, how content area faculty view supporting teacher candidate proficiency; how teacher candidates experience Problem Based Learning; and, how teacher candidate success is measured. Part 3 provides examples of the conceptual explorations that enrich the discussions about future directions for PBL in teacher education.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása