Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy az ügyfélszolgálat az állami ünnep végett nem elérhető. Megértésüket köszönjük.

Private Labels, Brands and Competition Policy

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Private Labels, Brands and Competition Policy Ariel Ezrachi
Libristo kód: 01293804
Kiadó Oxford University Press, január 2009
The growing use of private labels in recent years has affected significantly the landscape of retail... Teljes leírás
? points 1150 b
180 289 Ft
Kiadói készleten rendelésre Küldés 17-26 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Proper Study Of Mankind Isaiah Berlin / Puha kötésű
common.buy 11 324 Ft
Swift Programming Matthew Mathias / Puha kötésű
common.buy 17 970 Ft
Consumer Society in American History Lawrence B Glickman / Puha kötésű
common.buy 19 792 Ft
Auf dem Weg das Leben finden, Fastenzeitkalender Kathrin Buchhorn-Maurer / Puha kötésű
common.buy 4 467 Ft
Inorganic Nanoparticles Claudia Altavilla / Kemény kötésű
common.buy 104 749 Ft
Sacred Gifts, Profane Pleasures Marcy Norton / Puha kötésű
common.buy 16 309 Ft
Entrepreneurial Leadership Margit Raich / Puha kötésű
common.buy 29 058 Ft

The growing use of private labels in recent years has affected significantly the landscape of retail competition, with major retailers no longer being confined to their traditional role as purchasers and distributors of branded goods. By selling their own-label products within their outlets they are competing with their upstream brand suppliers for sales and shelf space. This unique relationship, and the continued strengthening of private labels, raises important questions as to their pro-competitive effects and possible negative effects. This book provides an in-depth review of the range of competitive and intellectual property issues raised in connection with private brands in Europe and the US. It examines the development of private labels and their impact on retail competition, then moves on to focus on policy and question the adequacy of current economic and legal analysis in light of the characteristics of own-label competition, and finally it presents a thorough evaluation of the legal issues in the field, including chapters on horizontal and vertical effects, dominance, mergers and acquisitions, intellectual property, copycat packaging and consumer welfare.The book contains a collection of essays reflecting the debate on the impact of private labels upon competition, investment and innovation in the retail sector. The ideas and arguments underlying the articles have been developed through a series of seminars held in the Oxford Centre for Competition Law and Policy over the last three years. Participants in these seminars have included competition officials, law academics, practitioners and representatives from industry.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása