Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Principles of Hospitality Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Principles of Hospitality Management Felix Otieno
Libristo kód: 02341126
Kiadó Grin Publishing, december 2013
Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Business Management, Corporate... Teljes leírás
? points 44 b
7 690 Ft -9 %
6 944 Ft
Beszállítói készleten Küldés 8-10 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Hospitality Management Roy C Wood / Puha kötésű
common.buy 21 551 Ft
Hospitality Management Phd Lyn Pont / Puha kötésű
common.buy 8 261 Ft
International Hospitality Management Alan Clarke / Puha kötésű
common.buy 35 049 Ft
International Hospitality Management Clarke / Puha kötésű
common.buy 22 736 Ft

Seminar paper from the year 2012 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: B, University of California, Berkeley , language: English, abstract: Hyatt Hotels Corporation is one of the largest hotel chains in the world. Founded in 1957, the organization operates approximately 492 properties across the world. The recent allegations of unjust employment practices have severely affected the reputation of the organization. This small research paper aims to identify various allegations against the Hotel by reviewing wide-range of literature present on internet and focuses on finding out various issues and factors that affect the Labour Relations Board s practices and standards. This research paper also summarizes the findings using critical path thinking strategy to recommend strategies that adhere to an optimum level of practices of the Hospitality Industry.§Allegations of Unjust Practices against Hyatt§Hyatt Hotels Corporation has been facing numerous of allegations regarding unjust employment practices followed by the top management of the organization. The major allegation against Hyatt was that the organization has been implementing offensive and abhorrent policies towards its employees, who are working as housekeepers (Liu, 2012). Hyatt Hotels has been really exploiting housekeepers with crushing huge workloads making them to clean almost 30 rooms in 8-hour shift. These crushing workloads have been leaving housekeepers to suffer from severe pain and hardship. Thus, housekeepers of Hyatt have alleged that the unethical and unjust labor practices followed by the organization have been severely impacting their well-being and human rights and dignity (Liu, 2012).

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Principles of Hospitality Management
Szerző Felix Otieno
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2013
Oldalszám 12
EAN 9783656559429
ISBN 3656559422
Libristo kód 02341126
Súly 54
Méretek 156 x 251 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása