Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Price Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Price Management Hermann Simon
Libristo kód: 19845361
Kiadó Springer International Publishing AG, december 2018
In this book, the world's foremost experts on pricing integrate theoretical rigor and practical appl... Teljes leírás
? points 213 b
33 148 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


toplistás
Jujutsu Kaisen, Vol. 11 Gege Akutami / Puha kötésű
common.buy 4 477 Ft
toplistás
Mastering Hand Building Sunshine Cobb / Kemény kötésű
common.buy 9 916 Ft
toplistás
Sapiens A Graphic History, Volume 1 / Kemény kötésű
common.buy 6 578 Ft
toplistás
Persona 5, Vol. 4 / Puha kötésű
common.buy 3 713 Ft
toplistás
Lost Spells Robert Macfarlane / Kemény kötésű
common.buy 6 019 Ft
toplistás
Modern Architecture / Puha kötésű
common.buy 8 499 Ft
Supernatural: The Official Advent Calendar Insight Editions / Naptár
common.buy 10 944 Ft
Life Is Strange Volume 3: Strings Emma Vieceli / Puha kötésű
common.buy 6 687 Ft
Sandman Omnibus Volume 3 Neil Gaiman / Kemény kötésű
common.buy 50 450 Ft
Fantomorphia Kerby Rosanes / Puha kötésű
common.buy 4 522 Ft
Evangelion Illustrations 2007-2017 Khara / Puha kötésű
common.buy 12 192 Ft
Sonic The Hedgehog, Volume 7: All or Nothing Adam Bryce Thomas / Puha kötésű
common.buy 6 004 Ft
Worlds Within Worlds Kerby Rosanes / Puha kötésű
common.buy 5 659 Ft
Avatar: The Last Airbender - Imbalance Part Two Faith Hicks / Puha kötésű
common.buy 4 866 Ft

In this book, the world's foremost experts on pricing integrate theoretical rigor and practical application to present a comprehensive resource that covers all areas of the field. This volume brings together quantitative and qualitative approaches and highlights the most current innovations in theory and practice. Going beyond the traditional constraints of "price theory" and "price policy," the authors coined the term "price management" to represent a holistic approach to pricing strategy and tactical implementation. They remind us that the Ancient Romans used one word, pretium , to mean both price and value. This is the fundamental philosophy that drives successful price management where producer and customer meet. Featuring dozens of examples and case studies drawn from their extensive research, consulting, and teaching around the world, Simon and Fassnacht cover all aspects of pricing following the price management process with its four phases: strategy, analysis, decision, and implementation. Thereby, the authors take into account the nuances across industry sectors, including consumer goods, industrial products, services, and trade/distribution. In particular, they address the implications of technological advancements, such as the Internet and new measurement and sensor technologies that have led to a wealth of price management innovations, such as flat rates, freemium, pay-per-use, or pay-what-you-want. They also address the emergence of new price metrics, Big Data applications, two-sided price systems, negative prices, and the sharing economy, as well as emerging payment systems such as bitcoin. The result is a "bible" for leaders who recognize that price is not only a means to drive profit in the short term, but a tool to generate sustained growth in shareholder value over the longer term, and a primer for researchers, instructors, and students alike. Praise for Price Management "This book is truly state of the art and the most comprehensive work in price management." - Prof. Philip Kotler , Kellogg School of Management, Northwestern University "This very important book builds an outstanding bridge between science and practice." - Kasper Rorsted , CEO, Adidas "This book provides practical guidelines on value creation, communication and management, which is an imperative for businesses to survive in the coming era of uncertainty." - Dr. Chang-Gyu Hwang , Chairman and CEO, KT Corporation (Korea Telecom)

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Price Management
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2018
Oldalszám 558
EAN 9783319994550
ISBN 3319994557
Libristo kód 19845361
Súly 1022
Méretek 158 x 235 x 39
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása