Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Prescription TV

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Prescription TV Joy V. Fuqua
Libristo kód: 04939441
Kiadó Duke University Press, június 2012
Tracing the history of television as a therapeutic device, Joy V. Fuqua describes how TVs came to ma... Teljes leírás
? points 314 b
48 866 Ft
50 % esély Keressük az egész világon Mikor kapom meg a terméket?

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


BigmoutH/SmallWaR Dhaenens / Puha kötésű
common.buy 6 154 Ft
Language Policy in Higher Education F. Xavier Vila Moreno / Kemény kötésű
common.buy 67 468 Ft
Unheard Voices / Kemény kötésű
common.buy 37 517 Ft

Tracing the history of television as a therapeutic device, Joy V. Fuqua describes how TVs came to make hospitals seem more like home and, later, "medicalized" the modern home. She examines the introduction of television into the private hospital room in the late 1940s and 1950s and then moves forward several decades to consider the direct-to-consumer prescription drug commercials legalized in 1997. Fuqua explains how, as hospital administrators and designers sought ways of making the hospital a more inviting, personalized space, TV sets came to figure in the architecture and layout of health care facilities. Television manufacturers seized on the idea of therapeutic TV, specifying in their promotional materials how TVs should be used in the hospital and positioned in relation to the viewer. With the debut of direct-to-consumer prescription drug advertising in the late 1990s, television assumed a much larger role in the medical marketplace. Taking a case-study approach, Fuqua uses her analysis of an ad campaign promoting Pfizer's Viagra to illustrate how television, and later the Internet, turned the modern home into a clearinghouse for medical information, redefined and redistributed medical expertise and authority, and, in the process, created the contemporary consumer-patient.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Prescription TV
Szerző Joy V. Fuqua
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Kemény kötésű
Kiadás éve 2012
Oldalszám 216
EAN 9780822351153
ISBN 0822351153
Libristo kód 04939441
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása