Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft GLS pont 1 390 Ft

Premier Oil Strategic Management

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Premier Oil Strategic Management Adam James
Libristo kód: 02619507
Kiadó Grin Publishing, április 2014
Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Business Management, Corporate... Teljes leírás
? points 100 b
15 803 Ft
Beszállítói készleten Küldés 15-20 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Nehojace sa rany Edita Hlinková / Puha kötésű
common.buy 3 385 Ft
Teória jazyka a východiská sociálnych vied Jürgen Habermas / Kemény kötésű
common.buy 8 514 Ft
Dutch Republic Jonathan Israel / Puha kötésű
common.buy 28 519 Ft
Windows Server 2016: Domain Infrastructure Staněk / Puha kötésű
common.buy 21 436 Ft
1947-1956 Bertolt Brecht / Kemény kötésű
common.buy 4 060 Ft
Rehabilitationspsychologie Nicola Wolf-Kühn / Puha kötésű
common.buy 17 123 Ft
Lagezentrum Michael Waller / Puha kötésű
common.buy 8 610 Ft

Seminar paper from the year 2010 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: A, Oxford Brookes University, language: English, abstract: Premier Oil is one of the leading UK based oil and gas company. The company has oil and gas exploration, production and development interests in three major regions including Asia (Indonesia and Vietnam) Pakistan and Africa, and North Sea. This report presents a guide for the strategic direction of the company with a special focus upon its high prospects in Asian region. The report presents the strategic objectives of the company for its operation in Asia which encompass the growth, production and financial goals of the company in that region and is aligned with the overall company s performance. These objectives can only be achieved through the overall underlying efficiency of the company s internal processes, and its organizational learning and development aspects. Therefore, it is imperative to propose a balanced strategic guideline for the organization to achieve its overall financial and growth aims. This report uses the balance scorecard tool to propose several recommendations. It considers the key performance measures in each of the strategic perspectives namely financial, customer, internal processes and learning and innovation perspective.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Premier Oil Strategic Management
Szerző Adam James
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2014
Oldalszám 26
EAN 9783656629061
ISBN 3656629064
Libristo kód 02619507
Súly 45
Méretek 148 x 210 x 2
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása