Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Nyelv AngolAngol
Könyv Kemény kötésű
Könyv Power of Two Carlos Cordón
Libristo kód: 01324674
Kiadó PALGRAVE MACMILLAN, július 2008
draft; The Power of Two presents the best way for your company to increase its competitive advantage... Teljes leírás
? points 168 b
26 145 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-15 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Project Third Edition: 1-5: Teacher's Resource CD-ROM Tom Hutchinson / Digitális CD
common.buy 21 992 Ft
Rožkovany, Červenica a Jakubova Voľa Peter Ščecina / Puha kötésű
common.buy 4 994 Ft
Pollutant Diseases, Remediation and Recycling Eric Lichtfouse / Kemény kötésű
common.buy 79 236 Ft
Probation Fergus McNeill / Puha kötésű
common.buy 26 145 Ft
Kurzwellentherapie Josef Kowarschik / Puha kötésű
common.buy 28 465 Ft
Liberalisierung des europaischen Elektrizitatsmarktes Marlis Lacroix / Puha kötésű
common.buy 49 586 Ft
Boundary-Scan Handbook Parker / Kemény kötésű
common.buy 93 092 Ft
Culture, Values and Ethics in Social Work Richard Hugman / Puha kötésű
common.buy 26 458 Ft
Iqhinga elihlakaniphileko lenwabu (IsiNdebele) Monika Hollemann / Puha kötésű
common.buy 2 599 Ft
Educating for Participatory Democracy / Kemény kötésű
common.buy 34 455 Ft
Australia's Best Camping Kerryn Burgess / Puha kötésű
common.buy 8 569 Ft
Worship and Theology in England, Volume IV Horton Davies / Kemény kötésű
common.buy 80 899 Ft
Anarchism and Other Essays Emma Goldman / Puha kötésű
common.buy 12 896 Ft

draft; The Power of Two presents the best way for your company to increase its competitive advantage. By forming close collaborative relationships with a small set of customers and/or suppliers you can achieve a significant cost advantage over your competitors, you can increase your market share, achieve significant top line growth, and create competencies that cannot be copied. The ideas presented here are the result of several years of research, exploring these ideas with thousands of executives at IMD, and working as consultants to firms implementing the concepts. This book has many examples where powerful collaborative relations have been developed between a carefully chosen customer and supplier. In each case the customer and the supplier have recognized their mutual need to jointly overhaul the way they do business. It is not easy, but there is no doubt that it can be done. Not with all customers or suppliers, but with a carefully chosen few -- ones where the necessary trust can be established, mechanisms developed to resolve the inevitable differences in opinions/ perceptions, and win-win becomes a clearly shared objective.

Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása