Ingyenes szállítás a Packetával, 19 990 Ft feletti vásárlás esetén
Posta 1 795 Ft DPD 1 995 Ft PostaPont / Csomagautomata 1 690 Ft Postán 1 690 Ft GLS futár 1 590 Ft Packeta 990 Ft

Popular Music as Promotion - Music and Branding in the Digital Age

Nyelv AngolAngol
Könyv Puha kötésű
Könyv Popular Music as Promotion - Music and Branding in  the Digital Age Leslie Meier
Libristo kód: 01022568
Kiadó Polity Press, november 2016
Business-as-usual has been transformed across the music industries in the post-CD age. Against wi... Teljes leírás
? points 75 b
11 714 Ft
Beszállítói készleten alacsony példányszámban Küldés 12-17 napon belül

30 nap a termék visszaküldésére


Ezt is ajánljuk


Universe From Nothing Lawrence Krauss / Puha kötésű
common.buy 3 720 Ft
A Man Called Ove Fredrik Backman / Puha kötésű
common.buy 4 572 Ft
Wolf Den Elodie Harper / Puha kötésű
common.buy 3 720 Ft
Natsume's Book of Friends, Vol. 17 Yuki Midorikawa / Puha kötésű
common.buy 4 527 Ft
Chinese Painting and Its Audiences Craig Clunas / Kemény kötésű
common.buy 32 085 Ft
Production Studies Vicki Mayer / Puha kötésű
common.buy 21 207 Ft
Ancient Southeast Asia John N. Miksic / Puha kötésű
common.buy 25 097 Ft
hamarosan
WITCHFINDER GENERAL Craig Cabell / Puha kötésű
common.buy 4 557 Ft
TQM in Action R.J. Pike / Puha kötésű
common.buy 51 549 Ft
Theoretical Psychology - Classic Readings Henderikus J Stam / Kemény kötésű
common.buy 375 494 Ft
Pictura Puzzles: Fashion Designer John Paul de Quay / Puha kötésű
common.buy 4 139 Ft
Logic-Based 0-1 Constraint Programming Peter Barth / Kemény kötésű
common.buy 51 549 Ft
Understanding the Prostate Laminated Poster Scientific Publishing / Plakát
common.buy 6 534 Ft
Digging Deeper Into Action Research Andy Field / Puha kötésű
common.buy 12 152 Ft
Social Network Analysis and Education Brian V. Carolan / Puha kötésű
common.buy 61 226 Ft

Business-as-usual has been transformed across the music industries in the post-CD age. Against widespread hype about the purported decline of the major music labels, this book provides a critique of the ways these companies have successfully adapted to digital challenges D and what is at stake for music makers and for culture.

Információ a könyvről

Teljes megnevezés Popular Music as Promotion - Music and Branding in the Digital Age
Szerző Leslie Meier
Nyelv Angol
Kötés Könyv - Puha kötésű
Kiadás éve 2016
Oldalszám 216
EAN 9780745692227
ISBN 9780745692227
Libristo kód 01022568
Kiadó Polity Press
Súly 310
Méretek 228 x 154 x 17
Ajándékozza oda ezt a könyvet még ma
Nagyon egyszerű
1 Tegye a kosárba könyvet, és válassza ki a kiszállítás ajándékként opciót 2 Rögtön küldjük Önnek az utalványt 3 A könyv megérkezik a megajándékozott címére

Belépés

Bejelentkezés a saját fiókba. Még nincs Libristo fiókja? Hozza létre most!

 
kötelező
kötelező

Nincs fiókja? Szerezze meg a Libristo fiók kedvezményeit!

A Libristo fióknak köszönhetően mindent a felügyelete alatt tarthat.

Libristo fiók létrehozása